pc kuisen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

alive

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2006
Berichten
172
hallo

ik zou mijn pc volledig will opruimen, mijn pc begint weer wat te traag te werken.

Kan ik dit doen zonder mijn windows XP te moeten herinstalleren?
Dus dat mijn Windows XP op de pc blijft en de rest mag er allemaal af, of hebben jullie een andere suggestie dat ik zou kunnen doen?

thx
 
Dan is het makkelijker om gewoon een nieuwe intallatie te doen!

Maar je zou via software in het configuratiescherm alle overbodige software kunnen verwijderen!
Evt even laten scannen op virussen en andere internet rommel.
 
buiten dat je inderdaad al je software kan verwijderen... al zie ik niet waarom je bijv. office eraf zou gooien.. kun je een programma als Ccleaner (www.ccleaner.com) downloaden om je computer wat op te schonen.. daarna scannen op spyware...daarna defragmenteren.. zal ook wel helpen..
 
Wat is de beste manier om uw pc weer vlugger te laten werken. ik dacht alles eraf gooien en weer herinstalleren, vraagt wel het meeste werk want je moet alles herinstalleren.

Weet je iets beter?
zonder alles te moeten verwijderen?
of iets een andere methode?

grtzz
 
De manieren zijn net al genoemd!beste is windows opnieuw installeren en al met al is dat ook maar een uurtje werk hoor!

Maar vertel eens wat voor Pc je hebt...............spec
 
Regscrub en Ntregopt kunnen daarnaast ook nog een handje helpen.

En Hijackthis, voor de onnodige opstartende programma's, die de boel dicht laten slippen, alleen het register opkuizen, is vaak niet voldoende, die werkt niet zo vertragend, die onnodige programma's wel, die gebruiken de resources.
 
mijne pc heb ik een jaar of 3/4 geleden gekocht.
een intel 2.8,
120 gig HD
(voor de rest moet ik nog eens checken..)
ik denk dat mijn pc (la is die nu 3/4 jaar oud,) nog steeds zeer goed is.


en ik deed vroeger om de 6 maand herinstalleerde ik alles, ik gooide er alles of om er daarna weer alles erop te doen.
Ik vind dit de makkelijkste manier, vraagt wel veel tijd, maar dan je weet zeker dat alles het onnodige eraf is.

Maar dan moet ik wel, moest ik alles eraf doen, weer een mail naar windows sturen om een nieuwe code te krijgen, het is een legale versie, maar ik wist niet tot een paar maanden geleden, toen ik het de eerste keer voorhad, dat je windows xp, maar een paar keer kan activeren, daarna werkt uw code niet meer. de laatste keer hebben ze me die code zonder problemen afgeleverd.
 
Stja de keuze is aan jou......................wat is je mail adres,mail ik even een bestandje wat is hier niet mag plaatsen.

Mod edit// dit is dus ook niet toegestaan bij Helpmij.nl
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Marcel bosveld een bestandje hier plaatsen mag niet maar ook niet de aanleiding geven to.
Als je iets wilt regelen dan NIET via Helpmij.nl


Ik heb er nu maar een slot op gezet.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan