PC laadt niet verder na melding: "Uw persoonlijke instellingen worden geladen"

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohnnyQ

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jan 2011
Berichten
3
OS: XP Pro SP3 NL
Antivirus: AVG, Bitdefender 2011

Probleem:
De PC start/laadt niet door in Normale Modus, het systeem blijft geheel hangen als het Windows scherm verschijnt met de melding: "Uw persoonlijke instellingen worden geladen". Gisteravond de PC aangezet en vanochtend stond de melding er nog steeds.
De toetsencombinaties: 'CTRL-ALT-DEL' & 'ALT-TAB', ed werken geen van allen, de muisaanwijzer is wel te bewegen.

Acties al geprobeerd:
1. Opstarten in Veilige modus functioneert:
- via msconfig alle applicaties uitgeschakeld die niet benodigd zijn voor opstart
- netwerk verbindingen uitgeschakeld
- via internet (housecall.antivirus.com) gescand op virussen: niets gevonden
- via internet (housecall.antivirus.com) hijackthis gedraaid: niets gevonden

Wat zou de oorzaak kunnen zijn ?
- Is het user profiel beschadigd ? Hoe dit te herstellen ?

De oplossing van voer Format C uit en herinstalleer XP is een pleister-oplossing en probeer ik zo lang mogelijk uit te stellen.

Alvast bedankt voor de hulp.
 
Welkom op Helpmij.nl:thumb:

U zou het onderstaande kunnen proberen.

Opstarten VANAF de XP- CD, kiezen voor R(epareren), de herstelconsole gebruiken (http://support.microsoft.com/kb/307654/nl , scroll naar: de herstelconsole gebruiken).

Trommel achter de prompt: chkdsk /r en klik op enter.

Als dit proces klaar is trommel je: fixboot weer: enter.

Dan: exit
 
Hee Frank,
Bedankt voor de hulp.

Vanavond zit ik pas weer achter mijn PC, dus dan kan ik je oplossing pas testen. Ik laat het vanavond het resultaat weten.
 
Eindelijk gelukt .... probleem is verholpen.

Helaas je oplossing wertke niet Frank, maar het probleem had te maken met Bit Defender 2011 (zeer recentelijk geinstalleerd).
Deze heb ik in Veilige Modus met de Bit Defender Uninstaller tool kunnen deinstalleren en daarna de PC opgestart en tada ... m'n Windows bureablad was weer zichtbaar.

Alvast bedankt voor de hulp !!
 
Ok ..Na mooi dat opgelost is in ieder geval:thumb:

Succes verders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan