PC lagg

Status
Niet open voor verdere reacties.

brambaal

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2011
Sinds 2 maanden heb ik een nieuwe pc. De PC zelf doet het op internet enz gewoon goed, maar als ik een game speel, laggen ze. Bij LoL heb ik alleen 60 FPS als ik op laagste settings speel. Zet ik ze iets hoger gaan ze meteen omlaag. Bij Cod MW2 en Black Ops lagg ik zelfs op de laagste settings. Het beeld beweegt schokkering. Waar kan dit mee te maken hebben?

Op Canyourunit staat dat ik Black Ops, MW2 en LoL dat mijn PC de spellen recomended aan kan, dus snap ik er niks van. Ook heb ik de nieuwe videokaart driver gedownload.

In de volgende links mijn specs op Canyourunit:
http://imageshack.us/f/339/callofdutyblackopsf.png/

heb je de nieuwste drivers al geprobeerd ? van je moederbord , grafische kaart etc etc

De nieuwste videokaart driver heb ik, van mijn moederbord weet ik het niet. Ik zal het ff checken.

Laatst bewerkt door een moderator:
de videokaart die jij hebt is eigenlijk ook niet ontworpen voor gaming.
welke resolutie heb jij ingestelt de beste resolutie voor cod mw2 met deze videokaart is: 1280*1024.

Oke, de videokaart is dus niet al te best? Bij Cod MW2 heb ik met 1280*1024 niet al te veel lagg inderdaad. Maar ik vind het ook raar dat ik helemaal geen Black Ops kan spelen, ook niet op de laagste resolutie.

Je videokaart is het probleem. Deze is niet geschikt voor gamen.

Oke, het kan dus aan de videokaart liggen. Wat ik dan wel raar vind, is dat op youtube filmpjes staan waar ze met Black Ops zonder lagg kunnen spelen met redelijk goede graphics, terwijk ik al lagg met 600*800.

Welkom op Helpmij.nl.:)
Het is niet nodig te citeren als je direct reageert. De topics worden anders zo lang, met dezelfde tekst.

Gebruiken de personen die de filmpje gemaakt hebben niet een betere videokaart?

Oke, ik zal voortaan bij direct antwoord niet meer quoten!
In dit filmpje bijvoorbeeld heeft iemand een ATI Radeon HD 5450 en kan Black Ops wel spelen met redelijk goede graphics, terwijl ik in die map lagg met lagere settings. Ik neem aan dat het de zelfde videokaart is, tenzij er nog verschillende soorten bestaan tussen dezelfde merk videokaarten. http://www.youtube.com/watch?v=jXyuZHn4H2w&feature=related

Laatst bewerkt:
Het is en blijft geen gamers kaart. De laatste ATI drivers geïnstalleerd? Ook je Windows up to date?

Het video filmpje, lijkt mijn niet een al te hoge game settings te hebben. Black OPS ziet er bij mij een stuk beter uit. (hoogste settings speel ik deze)

Laatst bewerkt:
mischien werkt het als je aa (antialiasing) uit zet.
deze videokaart is ook vooral ontworpen voor htpc's en niet voor gaming (voor gaming heb je minimaal een hd5670 nodig).

Laatst bewerkt:
Ik heb de laatste drivers. Voor de zekerheid zal ik deze nog eens opnieuw deïnstaleren en opnieuw instaleren. Van dat AA uitzetten zal ik ook proberen. Bedankt voor jullie hulp!
Maar eigenlijk als ik dus beter wil gamen en straks ook MW3 wil gaan spelen, raden jullie een nieuwe videokaart aan?

Oke, het ligt dus aan mijn videokaart. Ik zal wel naar een nieuwe gaan kijken. Welke raden jullie aan voor deze pc?

wat is je budget?
En welke voeding heb je? -> merk + type + wattage

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan