pc leegmaken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pienootje

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2006
Berichten
13
De computer is erg langzaam en heb al van alles geprobeerd maar hij blijft traag... Het is een windows XP en er zijn 4 gebruikers accounts... Zat te denken, als ik er van 4 1 maak, dat dat misschien wel enorm veel scheelt of niet? en zo ja hoe kan ik dat dan doen? en als het niet veel verschil uit maakt, zou ik graag de computer helemaal willlen resetten, zou ik dit zelf kunnen of is dat niet verstandig?

groetjes Pien
 
Ik neem aan dat je bedoeld XP opnieuw installeren, na het formatteren ?
Heb je enig idee hoe je dat moet doen ?
Weet je wat drivers zijn ?
 
Als je het nooit eerder gedaan hebt…………….zou ik er niet aan beginnen.
Ken je niet iemand die dat voor je kan doen, en het ondertussen uitleggen. :)
 
okay jammer, had wel zin in een uitdaging, maar ja als het verkeerd gaat, dan ist ook niet leuk.... maar zou t dan wel helpen om van 4 accounts 1 te maken??
 
bedankt... ga er naar kijken... maar wat vind jij Bertus, is het te moeilijk?
 
Als je echt de uitdaging wilt, kijk naar de post van Bertus. :)
 
Een schone installatie van Windows is niet zo heel moeilijk zeker niet met het stappenplan ( zie link van Bertus)

Enige wat wel handig is, is dat je alvast probeerd alle driver cdtjes erbij te pakken.
Of de drivers van je hardware even zoekt op internet.
Dan kun je namelijk na de installatie van Windows meteen door!

Koppel ook de usb hardware voordat je Windows gaat installeren even los.( niet je muis en niet je toetsenbord) ( dus usb printer, scanner, webcam..etcetc)
Sommige van die hardware hebben namelijk eerst het installatie programma nodig voor je ze aansluit.

Vergeet ook de gegevens van je ISP niet, des te eerder ben je weer op het www.

SUC6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan