PC lichten uitschakelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remi321

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2010
Is het mogelijk om de lichtjes die aan mijn behuizing zitten snachts uit te zetten? Mijn computer staat namelijk nogal vaak aan, ook in de nacht. Maar nou geeft de voorkant dus flink wat licht waar ik vanaf wil. Deze lichtjes wil ik dus uitzetten, zonder dat ik de connectortjes op het moederbord hoef los te halen. Is hier misschien iets voor? [Behalve steeds een doek over m'n PC heen leggen :')]

Als ze aangesloten zijn op een fan of apart maar ook met een standaard fan kabel. Dan zou je misschien een fancontroller er op aan kunnen sluiten die ook een functie heeft om de fan's helemaal uit te zetten. Dan zou je daar je verlichting ook op aan kunnen sluiten.

Als ze aangesloten zijn op een fan of apart maar ook met een standaard fan kabel. Dan zou je misschien een fancontroller er op aan kunnen sluiten die ook een functie heeft om de fan's helemaal uit te zetten. Dan zou je daar je verlichting ook op aan kunnen sluiten.

Er zijn maar weinig fancontrollers die dat daadwerkelijk kunnen, om zo'n fan compleet helemaal uit te zetten ;)

Er zijn wel fans te verkrijgen, waarbij je de lichtjes uit kunt zetten, en de fan gewoon te laten draaien, dat laatste is wel zo handig lijkt me i.v.m. airflow ;)

Suc6! :thumb:

Leuke is, de fans zitten op mijn CPU, Voeding en GPU. Verder geen, op 1 onbelichte fan aan de achterkant. T zijn echt de lampjes, het lampje dat mijn aan/uit knop oplicht, het lampje dat aangeeft dat de WiFi dus zou aan staan, en een lichtje die het HP logo oplicht. Maar die van de WiFi licht dus zeer sterk op, waardoor mijn hele kamer gewoon blauw is. En nou kan ik wel een LAN kabel gebruiken en de WiFi uitschakelen, maar dan moet deze kabel langs een hoop plekjes waar aanpassingen voor nodig zijn om niet tot last te zijn, dus ik gebruik liever WiFi.

WTF, het gaat om de lampjes die aan de voorkant van deze behuizing zitten:
http://www.takesontech.com/wp-conte...elite-m9600-desktop-pc-series-apj_400x400.jpg
En nog het lichtje van de aan/uit knop, die aan de bovenkant zit.

@thehhh, Ja, maar ik ga toch liever niet aan mijn hardware zitten. Dus ik had liever gehoopt op een andere oplossing.

Probeer wat zwarte tape die weinig tot geen plak resten achter laat. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan