Pc lijkt ineens trager

Status
Niet open voor verdere reacties.

San1

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2010
Berichten
227
Mijn pc lijkt ineens minder snel te reageren.
Kan ik ergens checken of er iets fout zit?

Groet,
San
 
Draai schijfopruiming of beter nog : Ccleaner, dat helpt in een aantal gevallen (leegt iig de browsercach(es) / cookies en verwijdert verder veel overbodige bestanden)
Verder blijf je wat vaag over wát er precies trager regaeert. Browsen / verkenner / openen progjes / alles.........?
 
Laatst bewerkt:
Het simpele browsen lijkt gewoon wat trager te werken.
Willekeurige sites, die minder snel openen.
Ik heb geen ervaring met cCleaner.
Wijst zich dat vanzelf en waar te downloaden?

Zegt het % verbruik bij de processor nog iets of klets ik nu teveel onzin...:)
 
Ik heb enige tijd geleden een simpele handleiding van Ccleaner geschreven, ik zoek 'm even op................
Ccleaner is, als je het eenmaal weet, simpel in het gebruik. Weet je niet hoe of wat, dan kán het gevaarlijk zijn.

Simpelweg Windows schijfopruiming draaien ruimt ook al een heleboel op.

Mijn eigen gemaakte handleiding kan ik niet meer vinden, wel een goede op het web : Klik
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dank...

"Ccleaner is, als je het eenmaal weet, simpel in het gebruik. Weet je niet hoe of wat, dan kán het gevaarlijk zijn"

Jouw uitspraak maakt me wel wat onzeker of is dat niet nodig als ik de stappen volg zoals beschreven in jouw link?

Na installatie via de button cleaner overtollige bestanden schonen.

Via de tweede button Register kan je overbodige vermeldingen in het register opzoeken en verwijderen.......is dit ook nodig of kan ik mij beperken tot de button "cleaner"