Pc loopt constant vast (met (foto)screenshot)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik krijg zowel in veilige als normale modus niet alles verwijderd via die driver sweeper, heb de drivers dus opnieuw geinstalleerd via normale modus maar nu blijft mijn scherm wel te groot (bureaublad buiten beeld) en ik krijg dit niet meer goed :s

Verwijder de drivers via configuratiescherm, en kies vervolgens bij installatie nVidia > Aangepaste installatie > Voer schone installatie uit. Succes!

Oké, wanneer heb je de grafischekaart voor het laatst schoongemaakt (stof verwijderd)?

Ok, geinstalleerd, opnieuw opgestart, maar nog steeds de randen buiten het beeld

Ja en onder en boven , menu balk is maar voor 2/5 te zien ongeveer

Via de instellingen van de tv zelf? Zo ja, dat lukt niet of ik weet niet hoe :s via instellingen kan het niet iig daar staan bijna geen opties (mnder als op een gewoon tv kanaal (pc zit op hdmi aansluiting 1)

Via de pc de resolutie veranderen heeft ook geen zin, kan het groter of kleiner maken, maar ik blijf een rand houden, heb hem normaal op 1024-768 staan

Rezco, doe je me even toevoegen op MSN dit adres kan je vinden onder mijn naam links. Of geengezeikhulp[at]hotmail.nl [at]=@ dan kunnen we het even oplossen d.m.v. teamviewer.

Voor de mensen, helaas er is geen oplossing gevonden. Na alle waarschijnlijkheid grafischekaart overleden. Tijdstip overlijden nog onbekend.

Naja, overleden is hij nog niet, de pc werkt soms een paar uur lang zonder problemen om vervolgens 10x achter elkaar vast te lopen na het opstarten...

Ik twijfel nog of ik een nieuwe PC moet gaan kopen of dat het toch iets is wat verholpen kan worden...Zou het aan windows kunnen liggen, dat ik die er eens af gooi en opnieuw opzet?

Het ligt niet aan je Windows. Neem dat van mij aan, je kan er een nieuwe videokaart insteken, dat zal waarschijnlijk wel helpen.

Mja, kan ik misschien beter een nieuwe pc kopen omdat deze toch al weer redelijk oud is en wie weet is er over een maand of 2 weer wat kapot...

Grafische kaart er net nog een keer uitgehaald om nog eens de stof weg te blazen, er weer ingezet, pc aangezet, speccy gestart....temperatuur grafische kaart....132 graden :shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan