PC loopt direct vast na installeren Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvanduijn

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2007
Ik heb op mijn vaste PC de laatste tijd een heel groot probleem met Windows 7...
Als ik de RC x86 versie installeer dan loopt mijn computer na het opstarten heel snel vast, ik kan helemaal niks meer doen zelfs het taakbeheer kan niet meer worden gestart.

Ik heb een HP m7770.nl met een AMD Athlon 64x2 6000+ processor. Ook na het geheel formatteren van de PC en het opnieuw installeren van Windows 7 gebeurd dit vrijwel gelijk al. Wie weet waar dit aan zou kunnen liggen?

RC x86 ? 72100 of 7229 of tegenwoordig is er ook al 7231 maar dit zijn rtm's
Heb je de versie die je van microsoft kon downloaden??
Heb je hem op een langzame snelheid gebrand om zoveel mogenlijk fouten te vermijden.
of heb je een versie zonder drivers ?????
Er zijn al zoveel versie's over het net ,, de vraag is dus welke u heeft en of er de juiste drivers bij zitten voor uw hardware.

RC x86 ? 72100 of 7229 of tegenwoordig is er ook al 7231 maar dit zijn rtm's
Heb je de versie die je van microsoft kon downloaden??
Heb je hem op een langzame snelheid gebrand om zoveel mogenlijk fouten te vermijden.
of heb je een versie zonder drivers ?????
Er zijn al zoveel versie's over het net ,, de vraag is dus welke u heeft en of er de juiste drivers bij zitten voor uw hardware.
Ik had het bij de vorige officiele RC ook al af en toe, de juiste drivers zitten sowieso niet inbegrepen bij de downloads van de officiele MS site. Wellicht dat ik de .iso DVD te snel heb gebrand, heb deze op een snelheid van 12 keer gebrand...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan