shivaloeky
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 nov 2014
hallo,
Voor mij onduidelijk of het aan het besturingssysteem ligt of dat ik een hardwarematig probleem heb....
Mijn pc reageert zo traag.het betreft een :AMD A6 6400K APU Met radeon grapics..4 G ram geheugen..en AMD Radeon HD 6670 videokaart.
Ik heb mijn desktop die een jaar geleden stuk ging(quad 2 core superding) vervangen door deze dual core..ben niet echt tespreken over de prestaties...dual zou toch ook snel moeten kunnen zijn?
De winkel waar ik hem heb gekocht zegt dat een betere videokaart uitkomst bied...ik weet het niet..zo zou het ook moeten kunnen toch..
Ik had eerst een quad 2 core desktop met windows xp..dat liep echt lekker mappen aanklikken ..internet paginas aanklikken en ze sprongen gelijk in beeld , kon alles tegelijk doen..
ik heb nu een AMD deze loopt veel te langzaam..besturingsysteem is windows 8.1...mijn audio hapert regelmatig..aanklikken van mappen . het duurt allemaal te lang..wat kan de oorzaak zijn?
heb me audio van een externe schijf..
Me proccesor staat regelmatig op 100 procent als ik muziek afspeel...
Dan gaat ie weer naar de 45 procent en dan weer omhoog naar de 100 procent..
openen van een webpagina duurt een seconde of 6...
Wat kan de oorzaak hiervan zijn?
Draait pc op 1 proccesor?
Ligt het aan me videokaart?
Ik heb screenshots gemaakt van me Cpu...
Hij loopt dus niet als een zonnetje...ligt het aan 8.1 besturingssysteem?
Voor veiligheid draai ik Avast, en Malwarebytes
Voor onderhoud en schoonmaken draait Advanced Systemcare 7 , Ccleaner op mijn pc
de binnenkant van een pc is niet mijn vakgebied of hetgeen waar ik veel verstand van heb, ik ben echt overgeleverd aan de goden nu
Kan iemand mij misschien helpen?
Met vriendelijke groet,
Mike
Voor mij onduidelijk of het aan het besturingssysteem ligt of dat ik een hardwarematig probleem heb....
Mijn pc reageert zo traag.het betreft een :AMD A6 6400K APU Met radeon grapics..4 G ram geheugen..en AMD Radeon HD 6670 videokaart.
Ik heb mijn desktop die een jaar geleden stuk ging(quad 2 core superding) vervangen door deze dual core..ben niet echt tespreken over de prestaties...dual zou toch ook snel moeten kunnen zijn?
De winkel waar ik hem heb gekocht zegt dat een betere videokaart uitkomst bied...ik weet het niet..zo zou het ook moeten kunnen toch..
Ik had eerst een quad 2 core desktop met windows xp..dat liep echt lekker mappen aanklikken ..internet paginas aanklikken en ze sprongen gelijk in beeld , kon alles tegelijk doen..
ik heb nu een AMD deze loopt veel te langzaam..besturingsysteem is windows 8.1...mijn audio hapert regelmatig..aanklikken van mappen . het duurt allemaal te lang..wat kan de oorzaak zijn?
heb me audio van een externe schijf..
Me proccesor staat regelmatig op 100 procent als ik muziek afspeel...
Dan gaat ie weer naar de 45 procent en dan weer omhoog naar de 100 procent..
openen van een webpagina duurt een seconde of 6...
Wat kan de oorzaak hiervan zijn?
Draait pc op 1 proccesor?
Ligt het aan me videokaart?
Ik heb screenshots gemaakt van me Cpu...
Hij loopt dus niet als een zonnetje...ligt het aan 8.1 besturingssysteem?
Voor veiligheid draai ik Avast, en Malwarebytes
Voor onderhoud en schoonmaken draait Advanced Systemcare 7 , Ccleaner op mijn pc
de binnenkant van een pc is niet mijn vakgebied of hetgeen waar ik veel verstand van heb, ik ben echt overgeleverd aan de goden nu

Kan iemand mij misschien helpen?
Met vriendelijke groet,
Mike