pc loopt steeds vast

• Onderwerp starter Onderwerp starter wini
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wini

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2006
Hoi peeps,

Ik heb ene vraag over me pc. ik heb een XP pc en heb sinds paar dagen last van dat ik bepaalde internet pagina` s niet kan bezoeken. Dit is begonnen nadat me avg scan een trajon horse op me pc had ondekt. ik heb toen spyblaster geinstaleerd maar die kan niets vinden. En als ik verder mijn pc scan dan treedt er een fout op in mijn avg virus scan .

Na afloop kon mijn pc niets meer. Het loopt steeds vast en als het vast loop kan ik mijn taak beheer ook niet meer inschakelen.

Wie kan mijn hiermee helpen

Alvast dank

Mvg,

wini

kun je wel gewoon in veilige modus komen?.. is namelijk makkelijker voor scan..

hoi,

Ik heb al met super antispyware gescna maar die kon alleen maar cookies vinden. verder loopt mijn pc vast als op die site ga of bepaalde linken klik op helpmij.

Ik hsnap het allemaal niet. ik ga nu malwarebytes checken. Hey nog wat . ik kan ook niet op mijn hotmail. het blijft steeds laden

ik ga nu kijken off ik op veilige mkodus kan komen .

ben er zo weer
. ben trouwesn bezig opmijn laptop.​

hoi mensen,

die malwarebytes page kan ik niet worden geladen. er staat dan problem with loading page en file corrupted.

Ik zou met systeemherstel eens proberen een herstelpunt van voor de ontdekking van de Trojan terug te zetten.

hoi peeps,

IK heb me malware byte scan gedaan en er waren tranjon virus op mijn pc. nu zijn ze weg maar een paar konden niet verwijderd worden. Moet ik nog die hajacked list maken???

ik scan me pc nu opnieuw om tekijken wat wat is.

alvast dank

wini

Als je problemen voorbij zijn niet. Als je nog steeds problemen hebt zou ik een HJTlogje maken en plaatsen.

Hoi peeps,

Ik heb ene vraag over me pc. ik heb een XP pc en heb sinds paar dagen last van dat ik bepaalde internet pagina` s niet kan bezoeken. Dit is begonnen nadat me avg scan een trajon horse op me pc had ondekt. ik heb toen spyblaster geinstaleerd maar die kan niets vinden. En als ik verder mijn pc scan dan treedt er een fout op in mijn avg virus scan .

Na afloop kon mijn pc niets meer. Het loopt steeds vast en als het vast loop kan ik mijn taak beheer ook niet meer inschakelen.

Wie kan mijn hiermee helpen

Alvast dank

Mvg,

wini

spyware balster is geen spyware scanner maar een blokeeder
gebruik super antispyware zo als woord aan bevolen.

hey peeps,

me pc is nu weer een beetje normaal maar een ding. ik kan geen windows update doen om me pc up to date te houden en ook voor de hjlist heb ik een recente update nodig.

dus help en me browsers die openen ook wat trager

alvast dank

wini

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan