PC loopt vast bij Davi Muziek

• Onderwerp starter Onderwerp starter sip
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sip

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Als ik Davi muziek draai dan loopt herhaaldelijk de pc vast. Ik heb win 2000 en 396 MB intern. ca 10 GB vrij op de HD.
Misschien moet ik tijdelijk geheugen veranderen amar hoe moet dat in win 2000?

Welke foutmelding krijg je binnen davilex en heb je daar al voor updates gecheckt

Geen foutmelding

Ik krijg geen foutmelding maar het prog (of soms zelfs de hele pc) loopt vast. Als het prog vast loopt dan krijg ik de mededeling dat het prog niet reageert, de standaard boodschap dus. Als hele pc vastloopt is alleen redding middels de rest mogelijk. Inmiddels heb ik het wisselbestand verhoogt van 500 - 1100 naar 1000-1500 en in het onderste vakje was nog iets van 55 MB waar ik 100 van gemaakt heb maar het heeft niets geholpen. Zelfs een herinstalatie wil niet want dan loopt pc instalatie vast.

Updates

Vergat nog dat er geen updates zijn

mediaman

Bij het Belgisch computerblad Netwerk zit een cdrom met het programa MediaMan(www.imediamen.com), hiermee kan je bliksemsnel gegevens ophalen van het internet, titel of uitvoerder ingeven amerikaanse, engelse, duitse of japanse database selecteren en er wordt gezocht, in now time heb je hoesfoto en alle gegevens die je maar nodig hebt over nummers en uitvoerder dit programma is freeware, veel succes
Groetjes
Staff

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan