PC loopt vast bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet je wat het is, en dat is even offtopic lolliepop, je insuineerd hier dingen die niet waar zijn, en wil zelf niet mee werken aan een oplossing als die gegeven wordt omdat je het zelf anders ziet.
Als je wist wat ik van windows weet had jij dit probleem verder niet gehad.
Je hebt je eigen computer gebouwd typte je, heb je soms metalen onderdelen aangeraakt van hardware?
dat die hardware nu aan het stuk gaan is door vet van de vingers?
ga nu niet een spel spelen, want zo help je jezelf niet echt.
Dit is maar een tip hoor, je hoeft dat niet serieus te nemen als je niet wil.
Je hebt het over ruzie terwijl dat er niet is, als je denkt dat ik je al die info geef voor de gezelligheid, dan trek je conclusies, of ze op waarheden gebasseerd zijn schijnt er dan niet meer zo toe te doen, Modedit: we gaan niet op de persoon spelen, misschien omdat je zelf je conclusies steeds trekt.

ik wens nogmaals de volgende kandidaat meer succes, hier sta je op de negeer lijst.

Laatst bewerkt door een moderator:
Beste mensen, wat moet ik hier nou mee ?
Heb het één en ander even nagelezen en kom tot de conclusie dat het alles behalve behoorlijk is. Kan aan de ene kant de frustatie wel begrijpen maar we gaan gewoon niet zo met elkaar om op Helpmij.
Ik kan nu het topic sluiten en opruimen en berichten gaan aanpassen maar het kwaad is al geschied. Ik ga niet wijzen naar personen want ik denk dat jullie wel weten waar de schoen wringt maar wil jullie beide verzoeken jullie toon in het vervolg te matigen en zeker niet persoonlijk te worden.

Laatst bewerkt:
@lolliepop, naar mijn bescheiden mening heeft @erik777 zeer veel tijd en nuttige info besteedt aan jouw probleem.

Het zou je sieren als je ook zelf meewerkt aan de door Erik opgegeven oplossingen. Met jouw reacties zullen er weinig bereidwilliggen zijn die je verder helpen.
Maar toch nog een tip, installeer de boel eens helemaal opnieuw (nadat je een backup gemaakt hebt ) en je bent waarschijnlijk van je probleem af.
En ja, daar gaat tijd inzitten:o

Beste terrarabo, uiteraard is het niet de bedoeling dat het zo loopt als in deze thread, op mij kwam het over alsof lolliepop me hier in de maling probeerde te nemen.
Ik heb geprobeerd hem uit te leggen op een fatsoenlijke manier waar zijn schoen wringt.
Ik begrijp dat het niet mijn taak is, maar als het dan zo beschreven wordt richting mij dat ik offtopic typ, terwijl lolliepop niet het geduld bezit om mee te werken aan een oplossing, wil ik wel graag voor mezelf op kunnen komen, als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik wil Coenraad ook hartelijk bedanken voor de steun die hij me biedt.
Verder ben ik geen onfatsoenlijk mens, en zie ook niet dat ik onfatsoenlijk ben, ik reageerde op wat er geschreven werd.
Volgens lolliepop was er ruzie door mij (ik zag dat niet) en was ik offtopic.
Mag jij mij vertellen waar dat precies zat.
Op meer forums zie ik wel eens dat mensen in de war raken met elkaar, dat gebeurd in het echt ook, en hier komen ook mensen.

Dus wat ik merkte toen ik probeerde lolliepop te helpen was dat hij in 3 regels een kant en klare oplossing verlangde.
En dat mag, maar ik weet ook wel dat dat er in dit geval niet is.
Als ik nu oplossingen neer gezet had die onzin verkondigde, of ik hield inderdaad offtopic verhalen, dan had lolliepop van mij helemaal gelijk kunnen krijgen.
Maar ik was het alweer vergeten, dat komt omdat ik het uitspreek ( in dit geval typ), en dan ben ik er klaar mee.
Verder zal je mij in de toekomst hier niet lolliepop zien lastig vallen of dergelijke, aangezien ik als mens zo niet in elkaar zit.
Van iemand die zijn eigen computer bouwde had ik wat meer geduld en realisme verwacht.

Dus mijn verontschuldigen dat ik reageerde als mens als ik daar iemand mee heb gekwetst, er is een spreekwoord voor dat zachte heelmeesters stinkende wonden maken.
Ik vindt het zo nu en dan wel leuk om op een forum te helpen, maar als dat niet zo gewaardeerd wordt wil ik er ook wel mee stoppen.

Voor de mensen die wel wat willen leren of open staan voor windows oplossingen zonder eerst allerlei tools te downloaden enzo heb ik altijd wel wat info, en tools downloaden kan eventueel altijd nog. de info die ik hier gaf was niet zo ingewikkeld en werd nog steeds uitgevoerd in de windows interface zelf.
Misschien verwachtte ik van iemand die zelf zijn pc bouwde iets te veel, dan spijt me dat.

Met vriendelijke groet, Erik.

PS
@lolliepop, installeer de boel eens helemaal opnieuw (nadat je een backup gemaakt hebt ) en je bent waarschijnlijk van je probleem af.
En ja, daar gaat tijd inzitten:o
Dit klopt, maar dan heb je met het terugzetten van dat herstelpunt van 16 12 misschien minder werk.
even wat logica, je weet dan nog steeds niet wat het veroorzaakte, het probleem kan terug komen als je al je software weer opnieuw installeert en ben je terug bij start, en je ontving geen 40000 euro, zoals in monopolie :P
Je kan ook bij je zelf denken, die 20 seconden witte iconen op het bureaublad neem ik voor lief.

Trouwens, ik heb info waarmee lolliepop als die er voor open zou staan qua gebruik van zijn pc en de harde schijf waar je op elke partitie windows kan installeren om bijvoorbeeld je games in een systeem onder te brengen, en ook een systeem hebt waar je niet in gamed, er zijn zulke mooie oplossingen en mogelijkheden in windows op een computer om als er zich een probleem als dit voordoet je niet in de stres hoeft te schieten omdat het maar 1 van je systemen is op je pc, best jammer dat lollie daar niet voor open staat.
Het had zijn digitale leven kunnen verijken.
Ik wens hem wel veel succes toe. :)

Laatst bewerkt:
Juh, Gewoon even Registery schonen, geld ook voor je hardeschrijf. Hardeschijf Defragmenteren, Checkdisk en nog een keer goed laten scannen met een goede virus scan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan