Erik777
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 jan 2013
Weet je wat het is, en dat is even offtopic lolliepop, je insuineerd hier dingen die niet waar zijn, en wil zelf niet mee werken aan een oplossing als die gegeven wordt omdat je het zelf anders ziet.
Als je wist wat ik van windows weet had jij dit probleem verder niet gehad.
Je hebt je eigen computer gebouwd typte je, heb je soms metalen onderdelen aangeraakt van hardware?
dat die hardware nu aan het stuk gaan is door vet van de vingers?
ga nu niet een spel spelen, want zo help je jezelf niet echt.
Dit is maar een tip hoor, je hoeft dat niet serieus te nemen als je niet wil.
Je hebt het over ruzie terwijl dat er niet is, als je denkt dat ik je al die info geef voor de gezelligheid, dan trek je conclusies, of ze op waarheden gebasseerd zijn schijnt er dan niet meer zo toe te doen, Modedit: we gaan niet op de persoon spelen, misschien omdat je zelf je conclusies steeds trekt.
ik wens nogmaals de volgende kandidaat meer succes, hier sta je op de negeer lijst.
Als je wist wat ik van windows weet had jij dit probleem verder niet gehad.
Je hebt je eigen computer gebouwd typte je, heb je soms metalen onderdelen aangeraakt van hardware?
dat die hardware nu aan het stuk gaan is door vet van de vingers?
ga nu niet een spel spelen, want zo help je jezelf niet echt.
Dit is maar een tip hoor, je hoeft dat niet serieus te nemen als je niet wil.
Je hebt het over ruzie terwijl dat er niet is, als je denkt dat ik je al die info geef voor de gezelligheid, dan trek je conclusies, of ze op waarheden gebasseerd zijn schijnt er dan niet meer zo toe te doen, Modedit: we gaan niet op de persoon spelen, misschien omdat je zelf je conclusies steeds trekt.
ik wens nogmaals de volgende kandidaat meer succes, hier sta je op de negeer lijst.
Laatst bewerkt door een moderator: