pc loopt vast bij welkomsscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

homemix25

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2008
Berichten
245
hallo, ik heb de afgelopen weken al wat problemen gehad met mijn pc. Soms viel die zomaar uit en ging hij rebooten. Vandaag had ik wat updates geinstalleerd en start de pc opnieuw op. hij startte toen op totdat hij de configuratie van windows ging laden. hierin liep hij vast. Heb toen na lang klooien in veilige modus systeemherstel gedaan naar voor de udate. Hij startte toen op tot het welkoms scherm en liep vast. dit blijft gebeuren.

Systeemspecs:
windows 7 pro 64 bit.
msi k9a2 cf-c mobo
amd phenom II 940
500 gb seagate schijf.
ati radeon hd4870 1gb

In veilige modus start hij wel op.

Werk in een computerwinkel dus heb er aardig verstand van maar voor de snelle afhandeling dit topic.

Alvast bedankt!

yoeri
 
hallo, ik heb de afgelopen weken al wat problemen gehad met mijn pc. Soms viel die zomaar uit en ging hij rebooten. Vandaag had ik wat updates geinstalleerd en start de pc opnieuw op. hij startte toen op totdat hij de configuratie van windows ging laden. hierin liep hij vast. Heb toen na lang klooien in veilige modus systeemherstel gedaan naar voor de udate. Hij startte toen op tot het welkoms scherm en liep vast. dit blijft gebeuren.

Systeemspecs:
windows 7 pro 64 bit.
msi k9a2 cf-c mobo
amd phenom II 940
500 gb seagate schijf.
ati radeon hd4870 1gb

In veilige modus start hij wel op.

Werk in een computerwinkel dus heb er aardig verstand van maar voor de snelle afhandeling dit topic.

Alvast bedankt!

yoeri

Boot in veilige modus

ccleaner downloaden en installeren. deze draaien en alles schonen.(internet + applicatie + register)
daarna internet explorer > online virusscan zoals trendmicro
daarna scan met antispyware zoals lavasoft. als je deze niet hebt ff installen.
daarna hardschijf controleren op fouten. deze computer > rechtermuisknop en dan eigenschappen > 2e tabblad en dan controleren ;)

Byee VRC
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn de PSU en andere temperaturen?
Bij vollast loopt hij vast.
En velige modus doet hij het wel.
 
@Visha: bedankt voor de tips. dit ga ik even proberen!

@warander: voeding is een antec neo-power 550 watt. temp zit allemaal wel goed, maar ik ga het nog even proberen te checken!

bedankt !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan