PC loopt vast en als ik hem restart NO CONNECTIOn

Status
Niet open voor verdere reacties.

dejan997

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2006
Mijn pc sloot vanzelf af en toen ik hem aan wou doen staat er NO CONNECTION bij mijn monitor , normaal hoor je ook een PIEPJE als hij het goed doet maar nu niet. ik heb al wat stof weggehaald en zo maar werkt nogsteeds niet :( kan iemand mij helpen !!

Probleem: - Ik hoor de ventilator en alles wel.
- Ik hoor GEEN piepje als hij opstart , normaal wel.
- Heb geprobeert: videokaart erin en eruit te halen , stof weg te halen en baterij van de moederbord enige tijd eruit gehad.
- Videokaart en geheugenstick doen het wel in een andere pc.

Laatst bewerkt:
Druk je kabels is aan van je hardeschijf en op het moederbord. Druk ook de videokaart goed aan of haal hem er even uit en stop hem er weer in.

Rimsic zei:
Druk je kabels is aan van je hardeschijf en op het moederbord. Druk ook de videokaart goed aan of haal hem er even uit en stop hem er weer in.

Dat met de videokaart heb ik al gedaan , met die kabels zal ik ff proberen :)

Spanning er al een tijdje afgedaan dus geheel spanningsloos, werkt dit niet doe dan eens een bios reset.
Hoor je de ventilator van je voeding wel?

SJJ zei:
Spanning er al een tijdje afgedaan dus geheel spanningsloos, werkt dit niet doe dan eens een bios reset.
Hoor je de ventilator van je voeding wel?

Ok , videokaart doet het zeker wel want ik heb hem in de andere pc en dan is er geen probleem, ik hoor de ventilator wel. Maar normaal als ik de pc start hoor ik zo'n piep , irrittant geluidje , maar nu hoor ik niks , de ventilator draait wel en zo , wat is een bios reset btw :S

Bios reset kan door een jumper te verplaatsen op je moederbord of de backup batterij die op het moederbord zit enige tijd te verwijderen +/- 1 min.
Dit alles alleen uitvoeren als de stekker van de kast er uit is !!!!
Werkt dit ook niet dan zou ik het geheugen even controleren en testen.

Laatst bewerkt:
SJJ zei:
Bios reset kan door een jumper te verplaatsen op je moederbord of de backup batterij die op het moederbord zit enige tijd te verwijderen +/- 1 min.
Dit alles alleen uitvoeren als de stekker van de kast er uit is !!!!
Werkt dit ook niet dan zou ik het geheugen even controleren en testen.

Voordat ik iets verkeerds doet , waar zit die baterij . Moet je mischien een foto van mijn pc ?? :p

Heb je niet een ander kabeltje (van pc naar monitor) wat je even kan proberen ?

Draaien je koelers wel als je hem aanzet, van je voeding en processor
Heb je al een andere videokaart geprobeerd?
Geheugens er nog uit gehad en de contacten even schoon gemaakt voorzichtig (wel even je zelf ontladen aan de verwarming of water leiding inverband met statische electriciteit.
Of probeer een ander geheugen.

Laatst bewerkt:
SJJ zei:
Draaien je koelers wel als je hem aanzet, van je voeding en processor
Heb je al een andere videokaart geprobeerd?
Geheugens er nog uit gehad en de contacten even schoon gemaakt voorzichtig (wel even je zelf ontladen aan de verwarming of water leiding inverband met statische electriciteit.
Of probeer een ander geheugen.
dejan997 zei:
Ok , videokaart doet het zeker wel want ik heb hem in de andere pc en dan is er geen probleem, ik hoor de ventilator wel. Maar normaal als ik de pc start hoor ik zo'n piep , irrittant geluidje , maar nu hoor ik niks , de ventilator draait wel en zo , wat is een bios reset btw :S
beter lezen:p

haal alle kaarten (pci)modem netwerk kaart enzo en alle flatkabels los behalve de geheugenkaart en de videokaart kijk of je dan wel beeld hebt?

zo ja stap voor stap stop je nog een kaart erbij en tot pc niet meer doet dan haal je de vorige kaart die je eringestopt had eruit doet ie het wel dan is die kaart duidelijk kapot

doet je hele pc het opeens weer dan heb je mazzel

Laatst bewerkt:
StoneyCity zei:
haal alle kaarten (pci)modem netwerk kaart enzo en alle flatkabels los behalve de geheugenkaart en de videokaart kijk of je dan wel beeld hebt?

zo ja stap voor stap stop je nog een kaart erbij en tot pc niet meer doet dan haal je de vorige kaart die je eringestopt had eruit doet ie het wel dan is die kaart duidelijk kapot

doet je hele pc het opeens weer dan heb je mazzel

Ok ik zal proberen :thumb:

Ik heb de videokaart en geheugen laten zitten , toen de 2 cd laaden en de hardeschijf de flatkabels en de voedings kabels uitgetrokken , en de PCI kaart maar er kwam nog steeds geen beeld :(

dejan997 zei:
Ik heb de videokaart en geheugen laten zitten , toen de 2 cd laaden en de hardeschijf de flatkabels en de voedings kabels uitgetrokken , en de PCI kaart maar er kwam nog steeds geen beeld :(
toch niet de voedingskabel van de moederbord getrokken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan