PC loopt vast en als ik hem restart NO CONNECTIOn

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb je de bios geupdaten? is alleen een vraag of je de bios geupdate hebt is er stroomuitval geweest?

StoneyCity zei:
heb je de bios geupdaten? is alleen een vraag of je de bios geupdate hebt is er stroomuitval geweest?

Wat is een bios update ??
Geen stroomuitval , de pc viel uit toen ik aan het gamen was

ik weet het zo niet misschien zit je processor een beetje los kun je beter naar de pc winkel gaan

Heb nog steeds geen antwoord over je interne geheugen.
Want daar kan ook het probleem zitten dat die niet op wil starten, defect geheugen.

Geheugens er nog uit gehad en de contacten even schoon gemaakt voorzichtig (wel even je zelf ontladen aan de verwarming of water leiding inverband met statische electriciteit.
Of probeer een ander geheugen.

StoneyCity zei:

Dit slaat nergens op lees even wat voor tips er nog onderstaan, we zijn hier niet om elkaar de vlooien af te vangen maar om hulp te verlenen.

SJJ zei:
Heb nog steeds geen antwoord over je interne geheugen.
Want daar kan ook het probleem zitten dat die niet op wil starten, defect geheugen.

Geheugens er nog uit gehad en de contacten even schoon gemaakt voorzichtig (wel even je zelf ontladen aan de verwarming of water leiding inverband met statische electriciteit.
Of probeer een ander geheugen.

Ok , ik heb 2x 512 mb ram eentje doet het 100% zeker , ik zal de andere eruithalen en alleen de goede erin zetten .

Nogsteeds niks , ik heb er de 512mb die het zeker doet ingedaan , maar nogsteeds niks:(

Ik heb ooit het zelfde probleem gehad.
wilde al een nieuw moederbord kopen. In de winkel gaven ze aan eerst een nieuwe voeding te proberen. Kon ik eventueel ruilen.
De voeding was de oorzaak.

Erik

compres zei:
Ik heb ooit het zelfde probleem gehad.
wilde al een nieuw moederbord kopen. In de winkel gaven ze aan eerst een nieuwe voeding te proberen. Kon ik eventueel ruilen.
De voeding was de oorzaak.

Erik

Ja ik dacht ook al aan de voeding , maar het punt is dat mijn ventilator wel draait dus de voeding doet het wel op een of ander manier , maar ik sloop mijn andere pc zijn voedeing er wel even uit :D

Ventilator en lampjes werkten nog wel op het moederbord er kwam niet meer voldoende spanning van de voeding.
Erik

compres zei:
Ventilator en lampjes werkten nog wel op het moederbord er kwam niet meer voldoende spanning van de voeding.
Erik

***** , dat dingetje waarik de voeding inplug op de moederbord is helemaal bruin geworden. :( moet ik dan een nieuw moederbord hebben alleen voor dat ?

Ik zou proberen een andere voeding erin te plaatsen. En erop gokken dat de aansluiting op het moederbord nog werkt.

Erik

compres zei:
Ik zou proberen een andere voeding erin te plaatsen. En erop gokken dat de aansluiting op het moederbord nog werkt.

Erik

Doet het nogsteeds niet , dvd brander maakt wel een vaag geluid maar verder niks bijzonders :shocked:

Naar de pc winkel gebracht en ja , volgens die vent was de moederbord kapot :eek:
Tja toch bedankt voor de hulp :thumb: :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan