PC Loopt vast en maakt dan geluiden..

Status
Niet open voor verdere reacties.

abdelhak

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2006
Berichten
20
Beste mensen,

Ik zit met een nare probleem waarbij me pc ook niet echt goed meewerkt.
Als ik me pcopstart, dan gebeurt dit gewoon normaal en perfect..

Na een paar minuten, open ik msn, internet, en ga ik wat msnen en internetten, en dan loopt hij vast.

Hij maakt dan vreemde geluiden zoals een Piep, dit doet hij de hele tijd,

piep piep
pieppieppiep piep
pieppiep
pieppiep
piep
piep
pieppiep
piepv
piep

dan doet hij weer normaal, later loopt hij weer vast en dan piept hij weer eventjes.
Ik heb ook soms dat hij alles uitschakeld en dan krijg ik een blauw beeld met daarin een geheugendump omdat me pc systeemschade ofzo iets heeft.

kan iemand me hier a.u.b mee helpen?

PC gegevens:

packaxm5.png


Hartelijk dank heren


edit: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=275693 daar lijkt het bij mij ook op ja, zoiets kreeg ik ook..
 
Laatst bewerkt:
Pc aan de binnenzijde al ontstoft? met name de koelblokken, en ventilatoren van de grafische kaart, en de processor?
 
Pc aan de binnenzijde al ontstoft? met name de koelblokken, en ventilatoren van de grafische kaart, en de processor?

nee, in 5 jaar lange tijd niet gedaan nee ..
zou ook niet weten hoe ik dat voor elkaar moet krijgen?
 
Het handigste, eerst openmaken.:eek:
Wel met de stekker eruit.:evil:

Dan met een kast, alle stofnesten uitstoffen, hou er een stofzuiger onder, deze uiteraard niet op het moederbord houden, is alleen voor de losgemaakte stof op te vangen, een stevige kwast voor de ventilatoren, en een langharige, vooe de koelribben.

Dat signaal krijg je, omdat de processor te warm wordt.
 
Het handigste, eerst openmaken.:eek:
Wel met de stekker eruit.:evil:

Dan met een kast, alle stofnesten uitstoffen, hou er een stofzuiger onder, deze uiteraard niet op het moederbord houden, is alleen voor de losgemaakte stof op te vangen, een stevige kwast voor de ventilatoren, en een langharige, vooe de koelribben.

Dat signaal krijg je, omdat de processor te warm wordt.

Ik heb er geen verstand van dus laat hem maar beter dicht,
heb hem van buiten wel goed schoon gemaakt, maar stel dat dit niet het probleem is?

want ik weet niet hoe of wat ik moet schoonmaken van binnen hé..

kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat het hier aan kan liggen, door stof in je pc kast dat je pc vast loopt etc.
 
Laatst bewerkt:
De voorstellen zijn gegrond en als je van jou probleem af wilt komen zul je toch wat moeten doen:confused:
 
:confused: Opgehoopte wamte, misschien?:rolleyes:


opengemaakt, verschoond,
zaten propjes stof in de ventilator.. heb ze weggehaald

nu nog hopen dat die geluid weg blijft :p

edit: helaas, computer is weer bezig geweest mest vast lopen en piepen.. schoonmaken heeft dus niet geholpen?
 
Laatst bewerkt:
Pc aan de binnenzijde al ontstoft? met name de koelblokken, en ventilatoren van de grafische kaart, en de processor?

Die ook gedaan? alleen met propjes uit de ventilatoren halen, red je het niet.

Maare, je hoeft de aangedragen oplossingen niet op te volgen, hoor, het is jouw probleem, en dat ding piept niet voor niets.

En een foutcode, indien gegeven, zou ook kunnen helpen.
 
Die ook gedaan? alleen met propjes uit de ventilatoren halen, red je het niet.

Maare, je hoeft de aangedragen oplossingen niet op te volgen, hoor, het is jouw probleem, en dat ding piept niet voor niets.

En een foutcode, indien gegeven, zou ook kunnen helpen.

ja ik hem hem schoongemaakt, ook op dat plek..
maar nog maakt ie piepjes..


niemand???
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan