PC loopt vast met Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerrit77

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2010
Ik heb een nieuwe pc met de volgende hardware:
Cooler Master Midi Tower Case - Silencio 452
Asus ATX MB Intel S1151 - Z170 Pro Gaming
Moederbord Revisie : 1.04
Moederbord BIOS Revisie : 0802
VGA-kaart Chipset : MSI Nvidea Geforce GTX 950 Gaming 2G PCI-E
VGA-kaart Stuurprogramma : rev A1
CPU Type : Intel Core i5-6500 S1151 Quad-Core Boxed Processor
Geheugen Model : Corsair Vengeance LPX DIMM DDR4 2133 CL13 - 8 GB (2 x 4 GB) Black
HDD Model : Crucial CT256 MX100 - 2.5i SATA III SSD
Cooler Master GM Series Power Supply G550M - 550 Watt
Seagate Desktop HDD - 3.5i SATA III HDD, 1 TB
Sony Optiarc dvd brander AD-7241S

Ik heb hierop eerst windows 7 geinstalleerd, deze werkte perfect en na een tijdje windows 10 erop gezet maar hiermee kreeg ik steeds het probleem dat mijn pc vastliep en ik opnieuw moest opstarten. Ik heb daarna weer windows 7 erop gezet en deze werkte weer perfect. Na een tijdje had ik gehoord dat de problemen mbt het vastlopen van Windows 10 middels een update waren opgelost. Ik heb nu weer windows 10 geinstalleerd maar weer kreeg ik telkens die vastlopers. Nu weer windows 7 erop gezet en mijn pc werkt weer perfect. Kan iemand mij misschien met mijn probleem helpen ik wil toch wel graag windows 10 gebruiken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn drivers zijn up to date, maar dat is geen antwoordt op mijn waarom ik mini toolbox moet down loaden.
Overigens hebben jullie volgens mij niet begrepen dat ik nu alweer windows 7 erop heb geinstalleerd.
Op mijn andere pc heb ik ook een Windows 10 upgrade gedaan en deze werkt wel perfect maar dat is een i3 systeem en geen Skylake systeem.

Update:
Ik meen dat ik in de goede sectie mijn vraag stel, ik kan zelfs ook heel goed Nederlands begrijpend lezen maar dat komt misschien omdat ik vragen heel goed lees. Ik denk dat hier wel iets bekeken wordt maar voor de rest wordt er maar iets geantwoord.
Als men mijn vraag in de eerste kolom begrijpend leest weet men dat ik een probleem heb met Windows 10 heb en omdat deze niet goed werkt heb ik er weer Windows 7 opgezet. Jullie denken toch niet dat ik nu weer opnieuw Windows 10 erop ga zetten zonder het probleem opgelost te hebben. Daar helpt dat flut tooltje ook niet mee (ik heb daar zelf veel betere en professionelere programma`voor) , bovendien heb ik daar niets aan omdat ik nu met Windows 7 werk.
Misschien begrijpt men niet dat dit een Skylake systeem (het allernieuwste op dit moment voor degenen die het nog niet wisten) en dat dit probleem op meerdere pc`s van andere gebruikers ook voorkomt!
Mijn tip dus: lees eerst op jullie gemak wat mijn probleem is en geef dan antwoordt als jullie een oplossing weten, zo niet laat dan jullie reacties maar achterwege want daar wordt ik niet vrolijk van.

Laatst bewerkt door een moderator:
gerrit77 zei:
Daar helpt dat flut tooltje ook niet mee (ik heb daar zelf veel betere en professionelere programma`voor) , bovendien heb ik daar niets aan omdat ik nu met Windows 7 werk.
Mijn tip dus: lees eerst op jullie gemak wat mijn probleem is en geef dan antwoordt als jullie een oplossing weten, zo niet laat dan jullie reacties maar achterwege want daar wordt ik niet vrolijk van.
@gerrit77
Als jij denkt dat je hier niet goed geholpen wordt door de vrijwilligers en het zelf toch beter meent te weten, wat kom je hier dan doen?
In plaats van aan de gang te gaan met de voorgestelde opties kom je met een hoop kritiek naar de helpers toe, dit is een vrijblijvend forum waar niets te eisen valt!

Topic verplaatst en opgeschoond, de vrijwillige helpers hebben zelf hun reacties verwijderd omdat jij zo vriendelijk tegen ze was,. :o

Laatst bewerkt:
Op deze reactie kan ik alleen maar zeggen, dus vrijwilligers mogen zomaar iemand beledigen en dan gaan klagen en daar ben ik niet van gediend.
Ik wist niet dat deze site een kleuterklas was, jou reactie is precies wat ik al dacht.
Bij deze ajuu Juul uit Maastricht.

Zover ik kan nagaan heeft niemand jou beledigd. Het is eerder andersom.
gerrit77 zei:
jou reactie is precies wat ik al dacht.
Ben je ook nog helderziend?
Einde discussie en sluiten dan maar!
Klagen kun je hier.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan