Pc loopt vast na 15 minuten als ik m niet gebruik!

Status
Niet open voor verdere reacties.

oscar19681

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2009
Berichten
26
Ik heb sinds kort iets vreemds. Ten eerste als ik mijn pc soms opstart en exporer open loopt exporer vast . Ik heb om te testen geprobeerd andere dingen te openen maar de pc reageert nergens meer op maar mijn muis kan nog wel alles aanklikken. ctrl alt delete haalt niks uit en exploren in de balk op sluiten drukken helpt ook niks. soms krijg ik na veel ctrl alt del te proberen een zwart scherm en moet ik reboote. Dit moet ik soms 2 a 3 keer herhalen en dan loopt die prima. Maar dan komt mijn volgende probleem die erg vreemd is. Als me pc het gewoon doet en ik de pc gebruik is er niks aan de hand. Maar als ik dat 15 minuten weg ben en ik kom terug is de pc helemaal bevroren muis reageert niet klokje staat stil etc etc. Ik dacht eerst misschien heeft het iets te maken met de screensaver dus had ik die op 40 min gezet om te kijken of dit wat hielp maar niks hoor, Vervolgens heb ik geprobeerd om xp op te starten want die staat er ook nog op om maar hier krijg ik precies hetzelfde. Ik heb m gescanned en gedefragmenteerd maar het haalt niets uit.
 
Volgende keer een volgende regel nemen.
Leest makkelijker.
kijk eens naar de temperatuur van je processor,in je bios.
Zet hier neer.
 
Laatst bewerkt:
installatie

hoe lang staat xp al op je pc?
 
Volgende keer een volgende regel nemen.
Leest makkelijker.
kijk eens naar de temperatuur van je processor,in je bios.
Zet hier neer.

Jah denk niet dat het daar aan ligt. Ik kan zware spellen spelen Arma II etc etc en heb nooit ergens problemen mee. Je zou denken dat als het aan de tempratuur van de procesoren ligt dat die dan met zware spelen ook vast zou lopen toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan