pc loopt vast tijdens het spelen van spelletjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

SonicView

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2006
Berichten
19
hey,

Als ik counterstrike speel of iets anders, dan stopt m'n pc opeens. Mijn beeld blijft staan maar ik kan niks meer doen. Mijn pc draait wel verder maar die doet ook niks.

ik zit met:
windows xp prof sp2
AMD 1800+
1.53ghz
256mb ram
geforce 2 mx400

Voor mijn pc eens geformateerd was werkte het nog perfect. Het enige dat veranderd is, is dat ik een nieuwe harde schijf(van 40 naar 80) heb en sinds gisteren een nieuw scherm

ik krijg ook dit nog als ik opstart:

Checking file system on D://
The type of of file system is NTFS
Can not open volume for direct access
windows has finished checking
 
Laatst bewerkt:
deden die spelletjes het eerst wel?

zo nee, update videokaart driver
 
daarvoor deden ze het allemaal perfect.
heb mijn videokaart ook al eens opnieuw geupdatet, maar dat werkt niet
 
ik denk dat je windows de nieuwe schijf eens moet laten formatteren
 
formateren?
alles staat er juist nieuw op. Dan zou het bij andere programma's ook gebeuren denk ik
 
omdat ie dit weergeeft:

Checking file system on D://
The type of of file system is NTFS
Can not open volume for direct access
windows has finished checking
 
mja, misschien. Dat bericht krijg ik sinds ik een schijfcontrole geprobeerd heb. Ze wil niet lukken.
 
daarjuist liep hij weer vast. Toen ik hem opnieuw opstartte kreeg ik een bericht. Het ging ongeveer als volgt:

"Er is een fout gevonden in het register gebasseerd op het logboek
De fout is opgelost"

Maar hij loopt nog steeds vast. Het probleem van de schijfcontrole is opgelost. Dat was een probleem van hitman pro.
Iemand een idee?
 
Laatst bewerkt:
Jumpertjes

Zitte de jumpertjes (zon klein dingetje achter op je schijf dat 2 pinnetjes connect.) op de schijf zelf wel goed? op master, dus niet op slave.

Hoop dat t lukt suc6 :thumb:
 
wat natuurlijk nog altijd kan is dat je compter oververhit raakt als je gamed. speefan dowloaden om ff te checken, die houd je temp bij, en als ie inderdaad te hoog is, fan harder zetten, en ff je fan ontstoffen en je processor ook!
 
Heey ik heb precies hetzelfde probleem als ik een spel speel dan slaat ie gewoon stil op een gegeven moment.. Dit is sinds ik een nieuw moederbord, processor & videokaart heb gekocht.. Ik heb alle drivers enzo gewoon binnengehaald en de fan speed klopt ook allemaal alleen van de videokaart kan ik het niet meten.. Dit zijn mijn specs:

AMD64 X2 3800+
1024 MB intern geheugen
ATI Radeon X1600XT 256 MB PCI-E
 
opgelost

de temperatuur was ongeveer 50 graden. Heb mijn case opengezet. Sindsdien is hij niet meer vastgelopen. thx voor de reacties!
 
SonicView zei:
de temperatuur was ongeveer 50 graden. Heb mijn case opengezet. Sindsdien is hij niet meer vastgelopen. thx voor de reacties!

Welke temperatuur?
Moederbord, CPU of videokaart
 
cpu was 50 graden, moederbord was denk ik 35-40 graden.
nu is cpu 40 en moederbord 25
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan