PC loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

MadScientist73

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2003
Hallo ik zal mijn probleem zo duidelijk mogelijk uitleggen.

ik heb een AMD athlon xp 1700+ 1,4 gh
en een nieuwe asus 5600 vga kaart 128 mb en 768 mb ddr geheugen, + genoeg koeling om de koel te houden.

maar nu als ik een spel speel of in windows bezig ben loopt dat **** ding gewoon vast het beeld bevriest en het geluid word irritant.

ik heb al van alles geprobeert andere 3d kaarten, geheugen verwisseld nieuwe drivers van alles
wie kan mij helpen wie weet wat over dit probleem.

Ligt het misschien aan de moederbord dat die te oud is voor die moederbord. ik weet het niet meer hoor?????????

dank jullie wel

Processor

ik heb er net een nieuwe koeler op gedaan die better was dus daar kan het ook niet aan liggen

voeding is ook oke

Welkom op Helpmij.:)
Zou je voortaan een betere titel voor je vraag kunnen verzinnen.;)

Welke windows heb je?
Heb je gescant op Spyware en Virussen?
Hoe zit het met je "kast"koeling?
Hoe staat de (eventuele) temperatuurs beveiliging in het Bios?

Windows XP

ik heb windows Xp
hij is gescant op virrussen,
en de kast koeling is ook oke
dat weet ik zeker

er zitten 2 kast koelers op. dus ik denk niet dat het daar aan ligt en ook virussen niet,

Wat zijn je temperaturen en ook op Spyware gescant?
Adaware 6 of Spybot S&Dkan je downloaden om je pc te laten scannen op spyware.
De update eerst doen, daarna pas scannen.

Het Bios staan daar de temp instellingen goed?

Beste MadScientist73,

Het is voor alle duidelijkheid niet de bedoeling dat je via 'attendeer de beheerder' gaat reageren, die link wordt enkel gebruikt om misbruik te melden. En een duidelijke titel lokt de mensen aan om je probleem te lezen, met een titel als '???????' wil dat echter niet echt vlotten. Gelieve hier in het vervolg dus op te letten... Ik wens je alvast veel plezier en succes toe bij het gebruik van Helpmij.nl ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan