pc loopt vast

• Onderwerp starter Onderwerp starter joy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

joy

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2001
Na het instalren van imesh of kazaa lite loopt de pc helemaal vast ik kan me muis niet bewegen want dan begint de pc te rattelen
Wat is er aan de hand??
en wat kan ik daaraan doen?
groetjes joy

Zou eens gaan scannen met een geupdate versie van Adaware en/of spybot

ha

Dat is het niet ad aware heb ik al en de stinger en heb online gescant niks aan de hand.
Als ik alles maar dan ook alles van die software verwijder in de veile modus dus alles na lopen en dan doet ie het weer niks aan het handje.
Ik heb windows me.
Wat zou er meer aan de hand zijn?
groetjes joy

Dus als je die programma's er niet op hebt draait het goed?

Dan zul je het daar moeten zoeken. Als het gebeurt staan de programma's open en wordt er van je gedownload?

Volgens mij heeft imesh spyware aan boord en kazaa ook (tenzij je kazaa lite gebruikt)

pc raar

Nou ik had kazaa lite dat liep mis en heb ik alles opnieuw moeten instaleren want hij deed helemaal niks meer dat was de eerste keer.De tweede keer had ik imesh en daar ging het precies hetzelfde.Wat me vooral opviel was dat iets het internet op wou maar zonealarm
Zo heet het fsg_4104.exe dan liep hij ook vast en dan moest er echt de stekker eruit.Het lijkt erop dat als je
fsg_4104.exe eruit hebt dan is het probleem verholpen.Wat is er nou mis.

disk

Het ligt bij mij aan de disk ruimte die is niet goed ingedeeld in ieder geval als ik iets gedownload had en geinstaleerd had wat de disk een grote choas door een disk scan te maken met een herstel diskette was het opgelost.
Gr joy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan