Pc loopt vast

• Onderwerp starter Onderwerp starter epse
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm, word er voor mij niet duidelijker op. Ik blijf bij je videokaart zitten. Kun je voelen of ie erg heet is? Kijk uit voor je vingers he.

Enne, draait de fan van je videokaart wel?Als die erop zit uiteraard.

Er zit een fan op die draait.. Hij voelt niet extreem warm.. Verder zit er een PCI slot onder die vrij is dus hij heeft ook alle ruimte...

Bedankt voor je snelle reactie!

Geen dank, die snelle reactie is puur toeval.
Maareh, dan is het dus niet je videokaart. Vraag me af wat die twee LM75 dan zijn.

Heb nog wat gevonden, klik

Waaruit blijkt dat het dus niet een warmte probleem is.

Al je drivers zijn uptodate?

Laatst bewerkt:
Daaruit blijkt inderdaad dat dat standaard waarden zijn die speedfan aangeeft als die niks kan meten

Alle drivers zijn uptodate naar mijn idee.

Heb net nog maar eens voorzichtig gevoeld maar er is niks echt super heet in me pc..

Zou dus toch wat anders moeten zijn denk ik..

Vervolgens het bekende troubleshooting opgestart: Windows opnieuw geinstalleerd -> hielp geen zier! Kaarten eruit -> hielp geen zier. Geheugen getest / gewisseld -> hielp geen zier. Hardisk(s) getest, waren OK, geheugen getest -> was OK, hielp dus ook geen geen zier.

Ik zou zeggen probeer dit hele riedeltje eens.

Heb gister me toetsenbord is even schoongemaakt, was wat drinken over gegaan. Nu ipv de PS2 aansluiting de USB gebruikt... Vanaf gisteravond tot nu nog geen problemen meer gehad...

Lijkt me heel erg sterk dat hier een probleem heeft kunnen zitten maar wel heel erg appart dat de pc al ruim 15 uur aanstaat zonder vast te lopen.

Ik hou jullie op de hoogte!

Voor het geval dat:

Neem everest Ultimate , daar kan je alle temps zien en in het systeemvak kiezen welke je daar wilt zien! Als je dat nog wilt hebben::rolleyes:
Download

Neem everest Ultimate , daar kan je alle temps zien en in het systeemvak kiezen welke je daar wilt zien! Als je dat nog wilt hebben::rolleyes:
Download

Geloof dat het weinig uitmaakt of hij Ultimate gebruikt of speedfan.
Misschien dat je het niet gelezen hebt, maar op de eerste pagina komt hij al met de temperaturen aan van alles. Volgens speedfan. :rolleyes:

Toch te vroeg gejuicht... Hij liep net vast en toen die weer opstarte kwam er een melding te staan dat de CPU te warm was...

Het blijft een vreemd probleem.. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan