pc loopt zomaar steeds vast

Status
Niet open voor verdere reacties.
Probeer eens wat hardware te verwijderen zoals floppydrive, netwerkkaart enz en start dan eens opnieuw op en probeer het nog eens.
Bios nog geupdate?

@ SJJ
Probeer eens wat hardware te verwijderen zoals floppydrive, netwerkkaart enz en start dan eens opnieuw op en probeer het nog eens.
Bios nog geupdate?

waar is dat voor dan? er is helemaal niks bij de pc ingekomen, is het dan toch nodig?
en nee, de bios heb ik niet geupdate want hier heb ik helemaal geen verstand van.

@ petje11

Je zegt dat je die computer al een hele tijd niet meer gebruikt hebt. Maak hem eens open.

Zit ie vol met stof?
Draaien alle fans wel?

Ik zit te denken aan een temperatuur probleem. Vooral omdat ie niet altijd op hetzelfde moment uitgaat.

Nee de computer zit niet vol met stof want heb hem toen al keer schoongemaakt, en alles draait verder allemaal

Ik heb hetzelfde probleem met mijn computer,
maar toen een tijdje mijn pci geluidskaart eruit was deed alles het perfect.
Misschien moet je dat eens proberen.
Denk aan het volgende:
- Niet statisch geladen zijn, raak even een verwarming aan ofzo.
- Trek de stroom stekker uit de pc, en druk dan nog even een paar keer op de aan/uit knop van je pc.
(kan zijn dat er nog een beetje stroom in zit)

Als je niet weet hoe je de kaart eruit moet halen kun je beter hulp vragen en niet zelf gaan knutsellen.

ik ben even weer verder gegaan met deze pc.....maar ik er alleen een onboard geluidskaart inzitten.....ik heb xp erop gegooid opnieuw en nu zat ik bij systeembeheer te kijken en kwam ik de volgende fouten tegen: misschien dat jullie hier meer van weten:

ik ben weer met deze pc bezig...en zat es in systeembeheer te kijken en kwam ik de volgende fouten tegen:

onderstaande fout stond er 6x in bij bron stond:
ft1.jpg

ook stond er 2x de fout in van een cd-rom speler:

Beschadigd blok cdrom \device\cdrom0

Hoe kan ik deze problemen oplossen???

Volgens mij is dat niet op te lossen.
Ik zal iemand op jouw vraag attent maken.

Volgens mij heb je in Apparaatbeheer Geel vraagteken staan Welke?

En om nu Xp op een Ps met maar 600Mhz te draaien is vragen om vastlopers.
Beter 98 er op zetten.

met '98 loopt hij net zo hard vast...en xp draaide er altijd prima op.

en een bios update heb ik nog niet gedaan...waar kan ik die updates weghalen?

en over die vraagteken, daar zal ik vanmiddag even naar kijken

Kijk met EverestHome wat je voor een moederbord hebt en haal alles voor je chipset.

ik heb nu ook een Intel Pentium IIIb processor dat is mss beter....deze moet er dan wel inpassen...probeer het een deze dagen

Als het goed is kun je dat toch aan de vorm zien of het zusX is of een zoX :D

nou de processor past :D en is nog steeds niet vastgelopen:P maar die fouten blijven wel staan van de bios.....

Heb je al je software voor die chipset geinstalleerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan