PC maakt ineens heel veel lawaai

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het werkte!!!! mag ik vragen wat er nu precies gebeurt is? ben wel benieuwd namelijk, wil een informatica opleiding gaandoen :p

voordat het afsloot heb ik nog ff naar de temperatuur gekeken, weet niet wat normaal is... ???

CPU: 77 C
System: 44 C
SPU Fan 4350 RPM

is dit goed/veel of normaal?

SPU Fan 4350 RPM

Precies om deze reden wilde ik je je BIOS laten resetten.
Waarom het gebeurt: "geen idee"
Maar op 1 of andere reden vergeet je bios de smart fan controller in de gaten te houden en slaat je fan op hol.

Ook als je de bios flasht van de meeste PB imedia gaat de fan blazen. Load defaults en het word weer rustig.

Ik hoop dat je nog geen RMA had opgevraagd? :p

"Return merchandise authorization"
Dat je hem opstuurt om te laten repareren door PB
Aangezien Pesu je dat aanraadde

Wil je overigens ook even op "zet status opgelost" klikken onder je 1e bericht:thumb:

Laatst bewerkt:
Nee, had ik nog niet gedaan :p als hij binnenkort weer herrie begint te maken gewoon dit weer doen? :P

nog ff een ander vraagje, het niks met die fan te maken...

ik heb nu al 2x een blauw scherm gehad waar fatale error op staat.. bij de 1e keer moet ik hem gewoon opnieuw opstarten en bij de 2e keer stond er dat ik de leverancier moest contacteren. voor mn gevoel is alles in de computer niet echt in orde, hardware komt volgens mij niet echt overeen... maar moet ik dat scherm negeren of toch wel PB contacteren? en wat is het :p de 1e kieer dacht ik dat hij gwn met te veel bezig was (DVD branden, Adobe After Effects Renderen en youtube kijken) maar de 2e keer was ik gwn aan het internetten...

ik zal hem zo op opgelost zetten ;)

Als hij binnekort dit weer gaat doen (niet te hopen) dan is er iets anders aan de hand.
Hardware komt niet overeen? Als jij er zelf niets zelf hebt bijgezet, denk ik niet dat dat het geval is ;)

Welke foutcode kreeg je bij die Bluescreens
0x???

Laatst bewerkt:
weet ik niet, ik was alles aan het lezen en toen was de timer bij 0 (heb maar 10sec) de 1e schrok ik me dood en had helemaal niks gelezen, en de 2e keer heb ik gelezen over misschien PB bellen...

hmm, tja, zonder de foutcode kunnen we ook niet echt weten wat het probleem is :p
Gebeuren die bluescreens frequent, of alleen die 2 x?

Doe voor de zekerheid even MBAM draaien.(gratis)
Om er zeker van te zijn dat je geen ongewenste rotzooi op je pc hebt zitten die dit veroorzaken :confused:

en ik heb nog 1 laatste vraagje :o dan ben ik klaar ik denk ik gooi alles er maar uit :P

als ik de nieuwe JAVA wil installeren krijg ik deze foutmeldingen:

"LIB/rt.jar: old file not found. however, a file of the same name was found. no update doen since file contents do not match "

"JAVA update fails to apply changes to your system"

"Error 1722 theres a problem with your windows installer package. a program run as part of the setup did not finish as expected. pleas contact your support personnel or package vendor"

heeft dit te maken met Google Chrome? want hij begint (weer is) over mn windows... (heb gwn een legale vista..)

Ga eens naar je bios door tijdens het opstarten op F2 of DEL te drukken (afhankelijk van de biosversie)
Doe daar load default settings > OK
En dan F10 (save&exit)

ik hoop dat dat sarcastich bedoeld is?

Tuurlijk was dat sarcastisch vandaar ook :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan