PC maakt raar geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

lainke

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Hallo iedereen,
Mijn pc maakt een heel raar geluid bij het installeren van xp, daarmee bedoel ik het geluid zoals" toktoktok" maar heel snel achter mekaar, ik kan xp ook niet installeren want begint telkens opnieuw met formatteren en dan setup en weer formatteren en zo verder, voor de formattering deed hij dat geluid ook soms, zou mijn hd of iets dergelijks defect kunnen zijn?

Wel apart inderdaad, het zou best een hd fout kunnen zijn. Ik heb het zelf ongeveer ook gehad met een hd dat deze zulke verschijnselen had. Deze bleek dus defect te zijn. Ik had ook dat hij dan bleef hangen op de HD en voorafgaand hoorde je dan een soort van TIK geluid, ik weet niet of je dat ook hebt? Ik heb HD teruggestuurd en heb gelukkig een nieuwe gekregen....

toktoktok niet uit je luidspreker?
Waarschijnlijk gaat je harddisk binnenkort naar de "harddisk hemel"

Het spijt mij het volgende te moeten mededelen, dat je hardeschijf aan het eind van zijn latijn is.

Als uitstel van executie een scandisk uitvoeren, je zult alleen bemerken dat Scandisk melding zal gaan maken dat er veel bad-sectors op je HD te vinden zijn. Je kunt 'm hierna wel gebruiken, maar het geluid zal toch weer terugkomen op den duur. Of misschien ook wel binnen een niet al te lange tijd.

Dennis.

Waar ik wel benieuwd naar ben Lainke.........hoe oud was die harddisk?

Mijn HDD deed dat na 3 maanden. Niet meer aanzitten... in een andere pc hangen, als je op een andere partitie eventueel belangrijke dingen hebt staan en heel snel die dingen backuppen op een andere schijf.

De harde schijf is een 3 jaar oud, alles werkte nog maar hij deed al een raar geluidje voor ik hem formatteerde ( weet niet echt of het de hdd is ), wil nu dus format c doen, wat is gelukt, maar opnieuw xp installeren doet hij dus niet, hij begint telkens van voor af aan opnieuw,
wat hij wel deed voor de format c, was dat ik bijna geen enkele snelkoppeling open krijg, wou ik "deze computer" open doen dan ging mijn "prullenbak" open en bleef dab constant flikkeren.

Heb je de schijf laten controleren op fouten?

Hoe kan ik de hdd controleren op fouten?, ik heb geen windows op de pc staan momenteel, Dank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan