pc maakt te veel geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

jato

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2004
Berichten
65
Mijn pc maakt teveel geluid, mijn vraag is waar komt het vandaan, het moederbord trilt niet staat moervast, GA-8SQ800 Ultra GA-8SQ800 met koeler ss 655 8x. De pc voelt niet extra warm aan; het is zo'n geluid alsof je de wind hoort die buiten waait (loeiachtig; ) kan het ook de HDD zijn. Kijk een nieuwe koeler kopen dat zijn de kosten niet, maar is het dat; wie heeft er ervaring mee.

Gr. Jato:shocked:
 
Als jij zegt dat je de 'wind' hoor dan lijkt het mij dat er te weining lucht inlaten zijn...
De lucht word aangezogen.. En als dit door een te kleine opening gebreurt maakt dat meer geluid...
 
Ik heb de schroeven waarmee de koeler vast zit wat aangedraaid en het geluid is nu voor de helft gereduceerd.
Ik beschouw het verder als opgelost.

Gr.Jato;)
 
stofvrij maken werkt ook wel eens :confused:
gewoon met de stofzuiger op een "normaal" toerental door je kast heen en over de koelers, als heel vies zijn gewoon met alcohol (van een drogist) en wattenstaafjes schoonmaken.of een hoger toerental proberen

succes:thumb:
 
Laatst bewerkt:
kijk is naar een goeie koeler.
Ik raad je een koeler van zahlman aan, er zit ook een fan controller bij waarmee je de koeler harder of zachter kan laten lopen

suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan