PC Magazine

Status
Niet open voor verdere reacties.

xSky

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2009
Berichten
129
Hallo,

Eerst even dit: ik weet niet waar dit bericht geplaatst kon worden, dus deed ik het in software. Hier geplaatst omdat de magazines wel eens over software gaan. Als iemand een betere plek weet, mag je hem verplaatsen hoor!

Ik wil binnenkort misschien een computermagazine gaan lezen, met o.a. tests, gewoon informatie enz. Welk magazine vinden jullie goed, die ook veel gelezen wordt?

Groetjes Mark
 
Ikzelf heb een abonnement op Tips&Trucs. Vind ik zelf een zeer goed blad. Dit blad komt 11 keer per jaar uit. Word over veel verschillende dingen geschreven, zoals downloaden, vista, xp, windows 7. Maar ook over ipods en je netwerk.
 
Computer idee, vrij goed gelezen en ze hebben en een leuk forum. Ze komen volgens mij elke 14 dagen (sorry Bertus) uit en hebben veel tests over eigenlijk van alles wat met computers te maken heeft (hoewel het voornamelijk software is).
 
Laatst bewerkt:
Computer idee, vrij goed gelezen en ze hebben en een leuk forum. Ze komen volgens mij elke maand uit en hebben veel tests over eigenlijk van alles wat met computers te maken heeft (hoewel het voornamelijk software is).

computer idee komt elke 14 dagen uit hoor:confused:
 
Oké alvast bedankt voor de reacties!
Ik hoop dat er nog meer komen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan