voorjekijker
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 jun 2008
Lock me
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee dit is nu erg oud aan het worden en de nieuwste games zul je er alleen maar op low mee kunnen spelen. Weet jij hoeveel watt je voeding is die in je pc zit?
Wil ik best doen, maar dan wel je account als je zo door gaat.:evil:Lock me sluit me close me sluit me lock me close me
Wil ik best doen, maar dan wel je account als je zo door gaat.:evil:
Ik denk dat we al eerder van je af zullen zijn als ik zo het antwoord van @Crash lees....
Die sluiten we omdat het prima in deze topic past. Crossposten(dubbelposten) is nog steeds niet toegestaan, dus worden je nieuwe topics over hetzelfde gesloten.dus ik dacht ik open een nieuwe die sluiten jullie daarna nog 1 sluiten jullie.
Die sluiten we omdat het prima in deze topic past. Crossposten(dubbelposten) is nog steeds niet toegestaan, dus worden je nieuwe topics over hetzelfde gesloten.
Als je hier je nieuwe ideeén over een systeem neerzet, zijn er gerust mensen bereid je verder te helpen. Echter niet als je op deze manier doorgaat, dat werkt alleen maar tegen je.![]()
Ik verwacht dat je bij deze blijft, omdat je je aan de huisregels dient te houden. Als jij na een aantal dagen geen reactie hebt gehad, kun je een berichtje achter laten, zodat je topic weer onder de aandacht komt. Echter nogmaals, als je op deze manier doorgaat, werkt het alleen maar tegen je.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.