Pc Met Kuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

janooi

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2006
Ik ben de enige gebruiker van mijn pc.Echter als ik een document wil copieren op cd of dvd geeft hij aan dat ik geen toegang heb op die bepaalde map, Bovendien heeft hij kuren met systeem herstel, als ik dat wil gaan doen is het resultaat een leeg veld. eveneens bij software instal/verwijd. een leeg scherm.
HELLLLP AUB

Laatst bewerkt:
Is jou account een gebruiker of een administrator?

ga is naar start->confischerm->Gebruikers-> jou naam en dan je type account wijzegen kijken is of die op administrator staat.

ik wil het even zeker weten :)

Scan maar eens met Ewido (google) op trojans

Is alles gelijk een virus Elisa? :P

Nou ja ik geef je de link:

klik

Maar ik zelf denk dat het een confi fout is...

Is alles gelijk een virus Elisa? :P

Het hoeft niet zo te zijn maar het is een simpele controle waarmee je weer iets uit kunt sluiten.
Bovendien moet je altijd oppassen als systeemherstel is uitgeschakeld.
Ik heb wel een tweak om systeemherstel te herstellen. Als er een trojan is zal dit niet lukken.

Van de bijlage even .txt er af halen zodat er weer .reg staat.
Anders kan ik niet uploaden.

Bijlagen

de scan met ewido heb ik gedaan, bedankt!!
maar de schermen van o.a. gebruiker, systeemherstel blijven leeg!!
janooi

Heb je die registerwijziging al geprobeerd? Even van dat file .txt afhalen d.m.v. rechtsklikken op het file en kiezen voor wijzigen.

m.,
ik krijg met rechtsklikken .txt niet van de link af
vr gr

1) je slaat het bestand ergens op.
2) ga naar die map toe.
3) rechtsklik op het bestand en kies voor wijzigen.
4) haal .txt weg.

Zo moet het toch echt gaan.

En anders moet je eerst dit doen in explorer:
Extra -> Mapopties -> Tab Weergave -> Extensies voor bekende bestandstypen verbergen uitvinken
Nu kun je extensies van bestanden wijzigen door gewoonweg de naam te veranderen.

Elisa zei:
1) je slaat het bestand ergens op.
2) ga naar die map toe.
3) rechtsklik op het bestand en kies voor wijzigen.
4) haal .txt weg.

Zo moet het toch echt gaan.

gedaan maar er verandert niets

Vertel eens precies wat je hebt gedaan toen je de bijlage hier aanklikte en ook hoe het bestandje dan op de door jou aangegeven plek staat. Met .reg.txt of zonder.

Of bedoel je dat er niets veranderd is met systeemherstel?
In dat geval..........het is de bedoeling dat je het bestandje waar nu als extensie alleen .reg staat, rechts aanklikt en het toevoegt aan het register. Het kan zijn dat je virusscanner piept maar dan moet je het als 'goed' doorgeven.

Laatst bewerkt:
Elisa zei:
Vertel eens precies wat je hebt gedaan toen je de bijlage hier aanklikte en ook hoe het bestandje dan op de door jou aangegeven plek staat. Met .reg.txt of zonder.

Of bedoel je dat er niets veranderd is met systeemherstel?
In dat geval..........het is de bedoeling dat je het bestandje waar nu als extensie alleen .reg staat, rechts aanklikt en het toevoegt aan het register. Het kan zijn dat je virusscanner piept maar dan moet je het als 'goed' doorgeven.

elisa,
het bestand?? staat met icoon op bureaublad ik heb het aangeklikt ik kreeg een melding of ik het ja de nee aan het register wilde toevoegen ...ja, maar er is met de pc niets veranderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan