PC met ME en 2000 erop

Status
Niet open voor verdere reacties.

DartKing180

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2006
Ik heb een probleem met mijn 2e pc, er staat ME op en die heeft een foutmelding ole32.dll dus als ik hem opstart loopt hij direct vast en kan niet verder. Dus heb ik iemand uit mijn vriendenkring gevraagd om die eraf te gooien en 98 SE erop te zetten want die pc is niet geschikt voor XP (P3 866Mhz, 64 Mb geheugen). Deze persoon heeft nu 2000 pro erbij gezet maar hier kan ik weinig mee want die ME staat er ook nog op dus de pc is erg traag geworden, Ik wilde er dus 98 SE erop zetten maar als ik de cd-rom erin doe en opstart kan ik niet in de bios komen om cd-rom als eerste le laten lezen. Ik krijg als opstartscherm een keuze-blad met ME of 2000 of F8 drukken om te kiezen voor andere opties, hierbij staat alleen safe-mode enz dus niet iets over format of anderte installatie. Het is een Compaq pc P3 866Mhz, 64 Mb geheugen). Weet iemand hier een antwoord op, Bedankt

Welkom op Helpmij.:)

Druk eens meteen continu op F10 tijdens het opstarten van de pc.

Ja idd, in de bios kom ik nou, nu alleen de rest nog, DaanComp heeft me geholpen met een win98 bootdisk en nu komen we langzaam verder

Ja, alles is opgelost, ik heb een originele versie van 98SE erin gedaan en deze pakte hij wel dus de installatie is gelukt, had zelf een kopie maar daar heb ik al een onderzetter van gemaakt, iedereen toch bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan