PC met mogelijkheden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eigenlijk alleen dat je meer ram geheugen kunt aanspreken. En dat je systeem stabieler is omdat je alleen gecertificeerde drivers kunt gebruiken. In theorie zou 64 bits een snelheidswinst op moeten leveren, maar in de praktijk merk je hier tot nu toe vaak niets van. Verder worden16 bits programmas niet meer ondersteund.

Pas na 2 weken reactie van Azerty gehad, vandaar dat het even stil lag. Nu de laatste ronde! Dus mogen jullie nog betaalbare verbeterpunten zien... Schroom je niet! :)

1205494325-290.jpg

Ik mis alleen nog een goede extra cpu koeler. En hou er rekening mee dat je met dit bord en deze videokaart er later niet 1 bij kunt prikken voor crossfire.

Laatst bewerkt:
Wat raden jullie me aan op basis van deze laatste opmerking te doen? Tips van Azerty voor een goede cooler?

Waarom heb je een cd-rom erbij? :)

2001488660989749942_rs.jpg

Ik had denk ik een andere kast genomen + losse voeding maar das jou eigen keuze.

Laatst bewerkt:
Ik zou dit ervan maken:
Aangezien je ook een stille pc wilt, moet je niet voor de 8800gt gaan met de stock koeler, want die is niet bepaald stil.

Ga je alles zelf in elkaar zetten?
Want azerty heeft ook service.

2006321313292474958_rs.jpg

Onderbouw dit is?

Een 8800gt komt zo'n beetje uit elke test beter dan een 3870.
En het is een SLi moederboord.

Onderbouw dit is?

Een 8800gt komt zo'n beetje uit elke test beter dan een 3870.
En het is een SLi moederboord.

jah nadeeltje dat het eigenlijk helemaal niet kan met het mobo, maar de prijs/kwaliteit verhouding op het moment van de 3870 (150 €) is beter dan de 8800 GT (190 €)...
het prestatieverschil is vrij klein iig

jah nadeeltje dat het eigenlijk helemaal niet kan met het mobo, maar de prijs/kwaliteit verhouding op het moment van de 3870 (150 €) is beter dan de 8800 GT (190 €)...
het prestatieverschil is vrij klein iig

De 8800GT heeft wel even wat betere prestaties!
En het kan wel op het mobo, maar dan kan je geen crossfire omdat een SLi-bord is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan