Pc met narcoleptie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

James007

Meubilair
Lid geworden
7 jan 2005
Hoi,

Mijn pc valt om de 5 minuten uit sinds vandaag... :(
Kan er iemand me helpen please?
Ik weet even niet meer hoe je ervoor zorgt dat hij niet opnieuw opstart...:o

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp!

James :)

Deze computer>eigenschapen>geavanceerd>opstart en herstelinstellingen!

Dankje Raymond:thumb:

Ik denk dat ik het gevonden heb. Weer hetzelfde verhaal...

Heel lang geleden, toen de dieren nog spraken... was er eens een computer met daarop bearshare geïnstalleerd... toen besliste de brave prins (dat ben ik dus :D) dat hij NOD32 wel eens wou proberen ipv AVG. Hij merkte dat telkens hij naar het downloadgedeelte wou gaan van Bearshare met NOD32 als anti-virus, bearshare vastliep... microsoft kende het probleem in hun technische database... toen was het dus doei NOD32

Nu is het nog veel erger... nu VALT HIJ GEWOON UIT.... telkens ik in het downloadgedeelte van bearshare kom...
Het is pas gekomen na de installatie van de ZoneAlarm firewall... die ga ik er dus nu even afwippen :D

De pc doet weer normaal, ZoneAlarm ligt eraf...

Hmm, ik zou je bericht ergens moeten saven he Raymond... is zo handig... James gaat even aan het kopiëren:thumb:

[opgelost]

Geplaatst door Guus abc
Dat "even" kun je wel schrappen, brave prins - als je het tenminste goed wilt doen: klik. :)

Guus.
Dat ga ik straks bekijken! alles moet eraf! :D

James:)

Geplaatst door James007
Dankje Raymond:thumb:

Ik denk dat ik het gevonden heb. Weer hetzelfde verhaal...

Heel lang geleden, toen de dieren nog spraken... was er eens een computer met daarop bearshare geïnstalleerd... toen besliste de brave prins (dat ben ik dus :D) dat hij NOD32 wel eens wou proberen ipv AVG. Hij merkte dat telkens hij naar het downloadgedeelte wou gaan van Bearshare met NOD32 als anti-virus, bearshare vastliep... microsoft kende het probleem in hun technische database... toen was het dus doei NOD32

Je zou sprookjesschrijver moeten worden!:thumb:

By the way, ik praat nog steeds met mijn kat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan