Ik heb een PC van 5 jaar oud en het is volgens mij tijd voor een nieuwe.
Mijn budget is groot zat, maar ik wil niet onnodig veel uitgeven aan een PC waar je bijzondere verrichtingen mee kan doen voor games of bewerkingen want dat is gewoonweg niet nodig.
Doel is snel internet, mail, diverse grote spreadsheets kunnen zetten, veel informatiebestanden, foto's wat bewerken ervan, filmpjes kijken.
Een stille PC vind ik wel erg belangrijk, alhoewel de huidige ook vrij rustig is.
Opties: Windows 7 en Office particulier (excel etc) Nero. Ik wil gemakkelijk DVD's CD kunnen branden en foto's bewerken via een programma.
Randapparatuur: ik heb een draadloze muis, toetsenbord, lcd scherm.
Nu zag ik de HP Compaq Presario CQ5222NL. Totaalprijs met office 600,-
Is dat een goed plan?
AMD Athlon 11 X4 620 Quad-Core Processor
4 GB geheugen
1000 GB harddisk
ATI Radeon HD 4350 512MB
Dual Layer DVD Rewriter Lightscribe
Windows 7 premium home.
Ik kan de PC ook zelf laten samenstellen, echter de huidige XP heb ik in een speciaalzaak laten maken en vond ik altijd wat te weinig power hebben......
Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc
Mijn budget is groot zat, maar ik wil niet onnodig veel uitgeven aan een PC waar je bijzondere verrichtingen mee kan doen voor games of bewerkingen want dat is gewoonweg niet nodig.
Doel is snel internet, mail, diverse grote spreadsheets kunnen zetten, veel informatiebestanden, foto's wat bewerken ervan, filmpjes kijken.
Een stille PC vind ik wel erg belangrijk, alhoewel de huidige ook vrij rustig is.
Opties: Windows 7 en Office particulier (excel etc) Nero. Ik wil gemakkelijk DVD's CD kunnen branden en foto's bewerken via een programma.
Randapparatuur: ik heb een draadloze muis, toetsenbord, lcd scherm.
Nu zag ik de HP Compaq Presario CQ5222NL. Totaalprijs met office 600,-
Is dat een goed plan?
AMD Athlon 11 X4 620 Quad-Core Processor
4 GB geheugen
1000 GB harddisk
ATI Radeon HD 4350 512MB
Dual Layer DVD Rewriter Lightscribe
Windows 7 premium home.
Ik kan de PC ook zelf laten samenstellen, echter de huidige XP heb ik in een speciaalzaak laten maken en vond ik altijd wat te weinig power hebben......
Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc