PC met TV verbinden via HDMI

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lacoste02

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2012
Hallo allemaal,

Heb onlangs een nieuwe tv gekocht voor op m'n kamer, LG 42lm615s. Geweldig ding, maar nu wilde ik hem via HDMI met mijn computer verbinden om zodanig heel gemakkelijk films af te spelen.
De Geforce 310 die in mijn computer ingebouwd zit heeft een HDMI input, evenals mijn tv. Als ik hem verbind en de tv met input op de juiste hdmi kabel zet gebeurt er niks. Mijn computer herkent de tv niet.

Heb op internet gezocht maar niks kunnen vinden. Alle drivers zijn up to date, kan niet aan de kabel liggen want de tv zelf weet wel dat hij ergens op aangesloten staat echter kan de computer niks vinden.

Als ik hem verbind met VGA werkt het wel, maar het nadeel daar aan is is dat het geen geluid ondersteund en volgens mij ook geen 3D signaal. Iets wat HDMI 1.4 wel kan.

Hoop echt dat iemand wat weet, heb ook al contact opgenomen met LG maar zo'n klantenservice vertelt alleen maar dat ik mijn drivers moest updaten...

Alvast bedankt!

Je zal je videokaart moeten vertellen dat de beelden en de audio over de hdmi moet lopen ipv de vga

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan