[PC] Met welk programma openen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spiritsoul

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2007
Dag,

Ik heb een PC spel gedownload 'TMNT'.
Er zaten 3 mappen bij.
Ik vroeg me af hoe ik het programma moet openen.
Hier een screenie:
2001321786720738571_rs.jpg

Ik heb op meerdere sites gelezen dat je het met een BIN prog moet openen.
Ik heb dat prog ook gezocht op internet maar kon niks vinden.

PS. dit is me eerste spel dat ik ga branden dus tips zijn altijd welkom

Alvast Bedankt:thumb:

het 1e bestandje(flt-tmn1) selecteren met rechtermuisknop -> Hier uitpakken.

uitpakken met winrar. daarna zal er wil een iso of bin bestand inzitten wat je dan weer kan branden met nero bijvoorbeeld.

Of ik begrijp de term 'branden' niet helemaal, of je doet extra veel moeite.
je kan het toch gelijk mounten zonder het eerst op een schijfje te zetten?
of is branden een synoniem voor mounten:p

PS. dit is me eerste spel dat ik ga branden dus tips zijn altijd welkom

Mounten kan natuurlijk ook, maar niet iederen heeft mount software geinstalleerd op zijn PC.
Ook heeft niet iedereen standaard Winrar op zijn PC geinstalleerd dus door te zeggen " 1e bestandje(flt-tmn1) selecteren met rechtermuisknop -> Hier uitpakken " moet je er wel even bij vertelen dat je daarvoor winrar op je PC moet hebben :)

Laatst bewerkt:
En waarom openen met WinRAR? Ik zie al een icoontje van WinZIP dus daar kun je hem ook gewoon mee openen...

Mocht je vaker een extentie niet herkennen dan kun je een kijkje op deze site nemen. Vul in het zoekveld de extentie in en je krijgt een lijstje met mogelijk functie van de extentie.

Nou Winzip kan ook hoor, wat de TS toevallig heeft. Het gaat prima met Winzip (zelf ervaring)
Kijk maar is goed naar t icoontje van het 1e bestandje :p

Edit::
Vandaag, 23:12
Tha Devil

Vandaag, 23:12
MaartehhM

Damn, Tha Devil net ietsje eerder :p

Laatst bewerkt:
winzip...winrar allemaal 1 pot nat toch :D had dat kleine icoontje idd niet gezien :)

Bedankt iedereen. Ik moest gewoon ff WinRar downloaden.
Maare nu komt de volgende probleem.
Ik heb 3 mappen:
mapky5.jpg

Mijn vraag is of ik alledrie de mappen moet uitpakken in 1 map? Of juist weer in 3 mappen maken?

Dus je bedoelt dat ik 3 mappen moet maken en ze alledrie moet branden -.-"?

Die drie bestanden moet je uitpakken (Kun je gewoon slepen naar de betreffende map)

Wanneer het woord "mounten" je bekent voor komt (dus je weet wat het is) dan doe je dat voor eerste CD1 daarna 2 en als laatste 3 (Er vanuitgaande dat je bij de installatie van het spel alle drie de cd's nodig hebt) vervolgens als je de installatie hebt afgerond zul je even op CD3 moeten kijken (die je dus nog gemount hebt) of daar een crack op staat. Zo niet dan zul je CD1 weer moeten mounten want dan staat hij daar waarschijnlijk op...

Komt mounten je niet bekent voor dan is het het handigst om de cd's gewoon met Nero of een ander brandprogramma te openen. (In Nero is het eerst Nero opstarten en daarna voor openen kiezen en het bestand op zoeken.) Vervolgens de installatie doorlopen en weer kijken op welke cd de crack staat.

Ehm lol

Ok...

Dus ik moet alledrie de mappen met winrar uitpakken en dan in andere mappen stoppen:
2005381360469147291_rs.jpg

Dan moet ik ze gaan converteren van Bin -> Iso
Kennen jullie een goed Bin -> Iso converter progje?

En dan moet ik Nero openen en op
2004672528072184514_rs.jpg
drukken.

En vervolgens moet ik ze alledrie branden, de patch zoeken. En wat nog meer? Of is dat alles?

Laatst bewerkt:
Dus ik moet alledrie de mappen met winrar uitpakken en dan in andere mappen stoppen:
[afbeelding]

Wat zat er in de .001 t/m .xxx bestanden dan? Drie BIN/ISO bestanden genaamd CD1, CD2 en CD3?

Of zitten die bin/iso bestanden in mappen genaamd CD1, 2 en 3?

Dan moet ik ze gaan converteren van Bin -> Iso
Kennen jullie een goed Bin -> Iso converter progje?

Niet nodig, zie volgende punt.

En dan moet ik Nero openen en op
2004672528072184514_rs.jpg
drukken.

En vervolgens moet ik ze alledrie branden, de patch zoeken. En wat nog meer? Of is dat alles?[

Je zult bij de BIN/ISO bestanden eerst Nero op moeten starten en dan in het scherm wat je krijgt te zien ongeveer midden-onder op Openen moeten klikken.

Kijkend naar de namen CDx vermoed ik dat je een CD zult moeten gebruiken (in dit geval 3) voor de BIN/ISO en geen DVD.

Toen ik het ging downloaden kreeg ik 3 mapjes : CD1, CD2 en CD3.

Bij 1/xxx stond gewoon (het nummer)-file, dus bijv 26-file.

Dus als het goed is moet ik Nero Burning Rom starten.
DVD naar CD wijzigen.
Cd-Rom (UDF/ISO) selecteren en dan Map 1 gaan branden tot en met Map 3.
Maar hoe zit het met de crack, hoe vind ik die ?

En als het goed is, dan kan ik het spel spelen :P?

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk praten we langs elkaar...

Tijdens het downloaden werden er drie mapjes aangemaakt. CD1 tm 3

Wanneer je een van de mapjes opent krijg je een lijstje te zien met .001 t/m .xxx

Zo is het of is het anders?

Laatst bewerkt:
Dan moet je dus in map CD1 op het bestand .001 dubbelklikken en dan de inhoud ervan naar het mapje slepen (Duurt even)

Je kunt nu de .001 t/m .xxx verwijderen wanneer hij klaar is met uitpakken. Als het goed is staat het bestand dan eerst nog in .001 zat nu in het mapje CD1.

Vervolgens doe je dit ook met het mapje CD2 en CD3.

Wanneer je daar mee klaar bent meldt het dan maar weer hier :)

Het verplaatsen was op zich niet nodig, het had gewoon in het map CD1 kunnen blijven staan maar dat ter zijde...

Zoals je nu ziet heb je een .bin bestand gekregen, deze stelt een cd voor.

Nu open je Nero en kies je bij Bestand voor Openen en dan zoek je naar mapje1 op je harde schijf.
Als het goed is zie je nu flt-tmn1.bin, dubbelklik hier op en je krijgt het optie-scherm voor een brandoperatie...

Nu moet je alleen nog een lege cd in je brander drukken en je kunt CD1 branden.

Dit riedeltje zul je ook bij CD2 en CD3 moeten doen...

We gaan wel weer verder wanneer je de drie cd's klaar hebt. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan