[PC] Met welk programma openen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok, kheb de cd's al klaar liggen.
Maar nog 3 vragen:

- Moet ik ze converteren van Bin naar Iso?
- De bestanden zijn allemaal groter dan 700 mb (750 ofzo) en mijn CD staat 700MB
- Welke moet ik gebruiken :
2004421190860600273_rs.jpg

Alvast Bedankt:thumb:

- Moet ik ze converteren van Bin naar Iso?

Niet nodig

- De bestanden zijn allemaal groter dan 700 mb (750 ofzo) en mijn CD staat 700MB

Wordt lastig om te branden :( dan maar mounten... Deze handleiding goed doorlezen.

- Welke moet ik gebruiken :
[afbeelding]

Wanneer je een image wilt branden moet je geen wizard gebruiken (Ik heb het vaak genoeg hier vermeld :confused: ) Je moet dan gewoon op Openen klikken ongeveer midden-onder. Of je gaat naar Bestand > Openen (CTRL+O)

Maar goed, lees die handleiding over mounten goed door. Het scheelt je een paar cd's branden maar je zult de images wel moeten bewaren wil je ze kunnen mounten...

Setup draaien :)

Vervolgens wordt er tijdens de installatie denk ik om CD2 gevraagd. Wat je dan doet is gewoon CD2 mounten...

Als je klaar bent met de installatie dan mount je CD1 weer want in het mapje Fairlight zit de crack :) (Of je haalt de crack nu alvast naar je harde schijf)

Ok het vraag me om cd2,
kheb gemount krijg dit menuutje:
2000663873613873778_rs.jpg

welke kiezen?

PS. Moet ik nog iets gaan brandne?

Laatst bewerkt:
Bij de melding dat je CD2 moet plaatsen staat waarschijnlijk een invul veld met een drive-letter (bijvoorbeeld D:/)

Als dit het station is van Deamon waarin je CD2 hebt gemount dan moet je op OK klikken, heb je hem in een ander station gemount dan moet je die letter gebruiken.

Branden is niet meer nodig, je heb nu een virtueel schijfstation en de image is een virtuele CD/DVD :)

Okay...

Installatie Complete! Dus daarvoor heel erg bedankt =D
Bijna klaar, nadat ik heb geinstalleerd heb vraag die op een originele versie
Als ik Fairlight probeer te openen krijg ik een foutmelding :
2000785530332739372_rs.jpg

Wanneer moet ik Fairlight eigenlijk opnene?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan