Beste mensen,
Ik heb al een tijd problemen met een Sony Vaio Pcv 7766.
Ik heb een tijd geleden Windows XP Professional opnieuw geinstalleerd op deze pc, omdat hij vreselijk traag was, maar dat heeft niets geholpen, terwijl de Pc eerst wel gewoon normaal draaide. Opnieuw installeren werkte dus niet, en ik kreeg er nog een probleem bij, en dat is dat het geluid het niet meer doet.
Ik heb al even gegoogled en las ergens dat je een geluidsdriver en een chipsetdriver voor jouw type pc kunt downloaden en installeren, maar ik die niet vinden.
Ook is de pc al een hele tijd erg sloom, hij start sloom op en hij blijft sloom (heel erg traag:evil
. Weet iemand misschien hoe ik deze pc weer sneller kan krijgen, zoals hij eerst was, en weet iemand misschien waar ik een geluidsdriver en een chipsetdriver voor mijn PC kan vinden?
Sony-Vaio Pcv 7766
Microsoft Windows XP Professional (Service Pack 2)
Intel(R) Pentium(R) 4
CPU 2.40GHz
Kloksnelheid: 2.39GHz, 256MB
Ik heb al een tijd problemen met een Sony Vaio Pcv 7766.
Ik heb een tijd geleden Windows XP Professional opnieuw geinstalleerd op deze pc, omdat hij vreselijk traag was, maar dat heeft niets geholpen, terwijl de Pc eerst wel gewoon normaal draaide. Opnieuw installeren werkte dus niet, en ik kreeg er nog een probleem bij, en dat is dat het geluid het niet meer doet.
Ik heb al even gegoogled en las ergens dat je een geluidsdriver en een chipsetdriver voor jouw type pc kunt downloaden en installeren, maar ik die niet vinden.
Ook is de pc al een hele tijd erg sloom, hij start sloom op en hij blijft sloom (heel erg traag:evil

Sony-Vaio Pcv 7766
Microsoft Windows XP Professional (Service Pack 2)
Intel(R) Pentium(R) 4
CPU 2.40GHz
Kloksnelheid: 2.39GHz, 256MB