pc modden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wiestje

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2009
hoi,, ik zit al tijdje in men gedachten of het mogelijk is om zo led-lichtjes in je pc te steken waardoor ze aangaan als je je pc opstart en mss ook eventueel knipperen op de muziek ik begrijp dat het laatste wss heel moeilijk tot onmogelijk zal zijn maar als het kan is het dan schadelijk voor men pc?? zojh want kan er dan zoal gebeuren??

je kan een aparaat kopen die gevoelig is voor geluid waardoor de lichten gaan knipperen :) dan is het gewoon een kwestie van goed je computer voeding verprutensen :) en klaar is het :$ is wel gevaarlijk of je moet je power switch van je computer laten splitsen dan kan het ook :) dan heben de 2 aparaten gewoon een gedeelde power switch

gewoon led lampjes laten branden in je pc kan geen kwaad, echter bij het verkeerd aansluiten kan het wel fout gaan (kortsluiting) bij zwakker voeding eventueel over belasting noem maar op...

dan is het allen nog een kwestie hoe kan je dat kopelen aan je geluid gevoelige aparaat :$ p.s naam nogsteets ff kwijt

Laatst bewerkt:
om je geluid te laten knipperen heb je een VUmeter voornodig
hier een 0ntwerp schema ervoor
Kijk eens naar de VU meter op deze site, opgebouwd rond de LM3915. Op de datasheet:

http://www.national.com/ds/LM/LM3915.pdf

staat beschreven hoe je met dit IC een hoge resolutie VU meter kunt ontwerpen.

ik heb geen ervaring met plastic glas in bouwen :$ maar het is wel moeilijk
wel heb ik het zelf en het resultaat is mooi ;) zwarte kast met blauw licht :)

Laatst bewerkt:
klinkt wel al nice maar alle sinds ga ik eerst een nieuwe pc kopen en dan die al spuiten en daar dan men lichtjes op bazeren

Laatst bewerkt door een moderator:
;) ik wens je veel suc6 met het customizen van je pc
je kan geweldige dingen maken ;) maar dat wist je vast wel

uhu =P maar je kan je case ook verneuken zo n.n

gelukkig heb je dat probleem zelf altijd in de hand :) je weet wat je kan en je weet wat je wil ;) neem ik aan

idd,, maar ik had nog 1 vraagje hier bij die ik vergeten ben,, die "verf" die je gebruikt wat voor is dat? is dat dezelfde die je gebruikt bij airbrushing??

afhankelijk van je ondergrond :) is de kast van plastic of metaal ;) weet je dat dan weet je welke verf je moet hebben

origineel,, metaal dus n.n

dan kan je naar mijn mening dezelfde verf gebruiken :)
tenzij iemand op het form het tegendeel zegt :$

okay x'D zal dus wel redelijk duur worden :p

je kan ook een goedkope spuitbus van de action kopen maar dat hang van je geld kwaliteit verhouding af

mjh idd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan