Ik kan bij deze melden dat ik de pc weer heb weg gedaan. Gelukkig wilde de eigenaren hem terug nemen. We hebben er dan ook alles aan gedaan enz. Zelfs een computerwinkel er achter gezet (kennis van ons die eventjes vrijblijvend wilde kijken) En die kon nergens wat vinden. Hij zag degelijk wel dat de pc niet meer wilde draaien na een 3kwartuur draaiende zijn geweest en niet meer wilde opstarten. Hij heeft veel nagekeken waar hij zo bij kon en dingen veranderd en vervangen, maar ook dat alles hielp niet. Dan moet het gewoon dieper zitten en dat geld wilde ik er niet voor uitgeven. Dan koop ik liever een ander dan gelijk al trubbels over me heen te halen met een pc die nu al mankenten heeft. Dus wat mij betreft wil ik jullie ontzettend bedanken voor alle reacties en je ziet me vast wel weer eens verschijnen. Dit is een goed forum waar je veel kan vinden. Helaas valt tie wel is uit heb ik het idee want dan kan hij de pagina niet vinden. Ik dacht.... dat ligt aan mijn pc maar een kennis van ons kon er toen vanachter zijn pc ook niet opkomen. Maar we blijven proberen en zoals nu kon ik er gewoon weer komen.
Groetjes en jullie horen het wel weer als ik hulp nodig heb
Ibbie
Groetjes en jullie horen het wel weer als ik hulp nodig heb

Ibbie