Pc monteren onbekende kabels.

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Berichten
1.352
Hallo,

Ik heb net mijn pc onderdelen binnengekregen.
Nu ben ik hem aan het monteren maar er zijn 2 onbekende kabels.
Kunnen jullie mij helpen ze te herkennen, en waarvoor ze dienen?

Dit zijn de onbekende kabels:
WIN_20140625_144949.jpg
WIN_20140625_144937.jpg
 
Hoi,


Niet te volgen waar ze vanaf komen foto 2 is een moles stekker male en de ander is dat een 2 of een drie polig stekkertje
 
Ze komen allebei van de behuizing.
De eerste is een 3 pin.
En waarvoor dient die tweede?
 
Hoi,


Weke behuizing heb je de molex zou een fan kunnen zijn
 
En nee de fan heeft een witte 3 pin
 
Hoi,


Ik lees als het goed is een geintregeerde fancontroller in de kast aanwezig is dus zou de molex de voedend kant van die controllere en de ander zou dan op een fan kunnen
 
Dus ik heb een female molex nodig om hem een te sluiten op mijn voeding?
Want bij de voeding is er een aparte molex female aanwezig.
 
En waarom heeft de molex en de kabel om mijn harde schijf van elektriciteit te voorzien 4 koppen?
WIN_20140625_151321.jpg
WIN_20140625_151445.jpg
Want 't is best vervelend als je hem moet aansluiten.
 
Hoi,


Ja dat zou kunnen op de kleine stekker past daar een stekker van een ventilator op? ja je kan op die kabel 4 hd kwijt maar wat is daar lastig aan om aan te sluiten is touwen geen molex hoor dat zijn stekkers om sata hd aan te sluiten worden geen molex genoemd volgens mij
 
Laatst bewerkt:
Bedoel je de molex "de stekker van de ventilator"?
 
Hoi,


Ben even de draad kwijt kleine stekker van je eerste serie foto past daar een stekker van een ventilator op en van de tweede serie gaf ik aan dat het geen molex stekkers zijn
 
Met de tweedeserie bedoel ik waarom die kabels 4 koppen heeft eentje is toch genoeg?
 
Hoi,


Als je meer sata hd heb dus niet ,dan zal je na verhand het aantal hd's zoveel stekkertjes moeten gebruiken maar met een klein ty-rapje is dat mooi bij elkaar te binden hoor
 
Kan je ook even vertellen waarvoor de 1ste kabel uit de eerste serie foto's dient?
 
Hoi,


Ik vroeg je of die drie polig en of dat daar dan een stekkertje van een ventilator op past
 
Het kan niet van de ventilatie zijn, want die van ventilatie hadden witte koppen en de behuizing heeft maar 2 ingebouwde ventilaties. Maar die andere kabel heb ik 3 maal.
 
Hoi,


Dan moet ik voor dat kleine stekkertje het antwoord even schuldig blijven.Geen manual erbij gehad?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan