Pc na 5 min uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Djolau

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 apr 2009
Hallo allemaal,

ik heb een vraagje over wat het probleem zou kunnen zijn.

ik heb een oud pctje van zolder gehaald en nu weet ik weer waarom ik hem naar boven bracht :evil:

zodra ik mijn pc opstart is er geen enkel probleem maar zodra ik windows eropnieuw op wil knallen of zodra de pc is doorgestart. valt de pc helemaal uit en moet ik hem gewoon opnieuw weer aanzetten....

dacht eerst de voeding maar als ik een nieuwe erin zet blijft het probleem zicht voordoen.
Tevens word de pc niet te heet want kan alles aanraken en ik voel nergens iets warms....

alvast bedankt :)

Klinkt als een hardwaredefect van bijv. het geheugen? Zit er meer dan 1 reepje in? Zo ja, test dan eens met het ene reepje, daarna het andere.

ik heb er maar 1 stripje inzitten. Als ik die verwissel met een nieuwe blijft het probleem zich ook voordoen. Tevens andere harde schijf erin wil niet werken. Heel soms als ik hem gewoon opstart werkt hij wel voordurend maar zodra je hem dan uitzet en weer opnieuw opstart komt het probleem weer terug.

Ik prakkezeer mij suf, welke grootst gemene deler het probleem moet hebben?

- als je opstart is er geen probleem (waarméé start je op)
- als íe is doorgestart dan ontstaat het probleem ook (waarnaartoe start íe door?)
- voeding is het niet
- geheugen is het niet
- warmteprobleem is niet

Eén van de weinige dingen die ik nog kan verzinnen is dat er de een of andere controller kapot is, maar da's een hele wilde gok. Ook een op de machine zittend virus zou tot de mogelijkheden behoren? Ik neem aan dat een oude machine IDE schijven heeft? Een breukje in de flatkabel?

Ik weet het dus even niet meer........

Ik denk...

;)Ik ben weet geen antwoord.Maar ik denk dat je PC overlast werd toen je er een te zwaar besturingsysteem op zette,kan zijn dat de taak van het opstarten voor dat oude bakje naar 5 minuutjes gewn te veel werd en hij de taak annuleerde.

Dat is ook maar een gokje....:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan