PC needs oil

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vint

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2010
Berichten
18
Hallo,

Omdat deze vraag volgens mij in meerdere categorieën valt, plaats ik hem maar hier.

Sinds een maand heb ik verschillende problemen met mijn pc:

- Geluid valt soms uit, maar is te herstellen. Het blijft echter regelmatig uitvallen.
- Melding: DHCP client werkt niet meer. valt soms weg, maar is wel steeds te herstellen.
- Cd-rom speler: soms, wanneer er een cd in zit, blijft hij draaien. Dit wanneer ik zelfs geen gebruik maak van de cd; hij zit er dan alleen in.
- Msn reageert niet meer: Deze melding komt ook soms.


Graag zou ik jullie willen vragen om hulp:) Ik ben best tevreden over deze computer, maar de laatste tijd, begint hij te protesteren.


HELP!

M.v.g,

Vincent
 
Beste Vincent,

Dit klinkt als virus en spyware probleem.
Scan je systeem en verwijder deze spy and virusses ;)

Byee VRC
 
Laatst bewerkt door een moderator:
We kunnen proberen probleem voor probleem proberen op te gaan lossen. Dan zijn we mogelijk enkele tientallen postings en vele uren verder. In jouw geval zou ik, als het mijn machine was, het volgende doen:
backuppen van mijn persoonlijke bestanden : documenten, foto's etc. etc. en daarna de Windows CD erin en (na een format) een nieuwe Windows installatie uitvoeren.
 
Nou, dat kan ik wel doen ja. Ik heb echter wel ESET smart security. Deze staat goed bekend volgens mij. Daarnaast geeft malawarebytes ook niks aan.

Ik moet wel eerlijk bekennen:

Ik heb de laatste tijd gezocht op:

Watch live Al hilal tegen nog wat omdat ik een bwin account heb. Dan kom je gare sites tegen. Eset geeft dan geen kick.

Daarnaast moet ik nog melden dat ik geen windows cd heb, maar een recovery...
 
Hallo, ik scan net mijn pc met mcafee freescan en deze geeft een virus met een laag risico.

W32/HLLP.Philis.remnants

Is dit marketing van mcafee of werkt deze scanner echt?
 
Ik denk niet dat het marketing is maar echt. Mogelijk is idd. dit beestje oorzaak voor al je ellende.
 
Hier ben ik nog eens,

Wil graag weten hoe ik een virus verwijder als mijn virusscanner hem niet herkent...
Die online scanners verwijderen volgens mij niks

Groet vin
 
Download dan eens de gratis AVG.
Verwijder wel eerst je huidige scanner want 2 scanners op 1 systeem gaat niet werken........
 
Hallo weer,

AVG geprobeerd, niks gevonden.
Nu heb ik mcafee 2010 van mijn broer. Snelle scan heeft niks opgeleverd, grondige scan wordt nu uitgevoerd.

Als ik niks vind en ik blijf de problemen houden, neem ik aan dat er niks anders op zit dan te formateren?

Kan het niet aan de stroom liggen? Als ik mijn adapter in het stopcontact steek geeft hij altijd een vonk.

Daarnaast zou het vreemd zijn, dat de online scanner van mcafee een virus aangeeft en de pc versie niet...


M.v.g,

Vincent
 
Zo juist verwisseld van scherm en er staat:

2 problemen gevonden
2 problemen verholpen..

Nou, scheelt me een hoop formateer/recovery werk

Bedankt!

Als de problemen blijven laat ik weer van mij horen


Groet

Vin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan