PC niet in slaapstand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Berichten
1.019
Hallo,

Ik heb mijn pc zo ingesteld dat ie na 15 minuten op slaapstand gaat maar er gebeurt niks na 15 minuten! Weet iemand misschien wat ik hier aan kan doen?

Alvast Bedankt!!
 
Staat de slaapstand ingeschakeld?
Eigenschappen beeldscherm --> Knop energie --> Tabblad slaapstand, en vink deze optie aan.
 
De pc gaat niet eerder in de slaapstand dan wanneer er geen programma's meer actief zijn.
Kan het zijn dat er nog programma's zoals een virusscanner of messenger actief bezig zijn op de achtergrond?
 
Ja, virusscanner en Wallpaper slideshow. Maar er moet toch een manier zijn om de pc in slaapstand te laten gaan? Gaat standby wel als die programma's nog draaien? Het probleem is dat ik mijn pc meestal de hele dag aan heb staan en hij op een gegeven moment een beetje te warm wordt waardoor ie vast loopt.
 
Ik weet ook niet of je moederbord het ondersteund (je zou zeggen van wel anders zou deze optie niet zichtbaar zijn)?
Misschien dat er nog netwerkverbindingen actief zijn waardoor de pc niet in de slaapstand gaat?
Meer opties heb ik eigenlijk niet.

Wat betreft de warmte.
Maak de kast eens open en maak de pc van binnen eens voorzichtig stofvrij.
Scheelt al snel tien graden en kan best het einde betekenen van je warmte probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan