PC nog onder stroom

Status
Niet open voor verdere reacties.

K-Tedious

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2006
Besturingssysteem
W10
Als ik me pc afsluit geeft mijn muis en toetsenbord nog licht.
tenzij ik de schakelaar van de voeding uitschakel niet meer maar dan moet ik steeds na het afsluiten op de schakelaar drukken dat is best irritant.

heeft iemand een oplossing ?!

mischien in de bios usb legacy uitzetten.

let wel op daarna werken je usb tb en muis pas in windows.

edit: ik ga er van uit dat dit om usb gaat?

klopt gaat om de usb..

ik ben niet zo goed met BIOS maar ik ga het ff zoeken waar dat ligt

Voor zover ik weet is hier niets aan te doen. Mijn eigen pc heeft het ook na vervanging van het moederbord. In de BIOS heb ik geen functie kunnen vinden die er iets tegen doet. Ik heb dit op iedere aansluiting, dus ook PS/2.
Ik heb ondertussen een lasermuis, dus die zie ik sowieso niet meer branden, maar gewoon de spanning er 's nachts vanaf verhelpt je probleem. Is nog veiliger en zuiniger ook. Ik heb er gewoon een stekkerdoos met schakelaar aan zitten, dan is alles gelijk uit.

Ik heb zelf zo'n vervelende zoemtoon als m'n monitor uitstaat, dus daar ben ik dan ook meteen vanaf. En op het moederbord blijft bij mij ook een lampje branden, dus van de stroom afhalen is voor mij alleen maar voordeel geweest.

ik heb niet zo'n schakelaar bij me verleng-snoerkabel, dus moet ik het via de voeding uitschakelen!

Niets aan te doen, ik heb het zelf ook (je kunt daarmee trouwens de PC weer "waker maken" als je dit instelt).

Oplossing:
stekkerdoos.jpg

wat ik irritant vind van die dingen is als je een stekker hebt met zo dikke accu erop neemt dat gelijk 2 3 stopcontactjes in beslag

ja dat is wel zo als je aan het uiteinde doet ben je ervan af ik ga dat is proberen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan