PC of Internet probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wim alphenaar

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2006
Ik heb sinds een paar weken een probleem waar ik niet uit kom t.w.

Applictie hang = hungapp. (101) 1002
Dat komt met regelmaat terug .

Weet iemand een oplossing hiervoor?

Bij voorbaat dank,

Wim

Ik heb sinds een paar weken een probleem waar ik niet uit kom t.w.

Applictie hang = hungapp. (101) 1002
Dat komt met regelmaat terug .

Weet iemand een oplossing hiervoor?

Bij voorbaat dank,

Wim

Zit er bij die melding ook een één of andere foutmelding bij. anders kijk eens in de logboeken van windows of daar iets bij staat.

Bij het afsluiten volgt het blauwe scherm van XP, vervolgens verschijnt dan:

De webpagina kan niet worden weergegeven - Windows Internet Ex.

De instructie op 0x0212d480 verwijst naar het geheugen op 0x212d480. De lees-of schrijfbewreking ('written') op het geheugen in mislukt.
Driuk op OK om het programma te beeindigen.

OK

Volgeninfo is het echter niet een storing van IE dus zit ik op een dwaalspoor. Ik ook al gekeken in het logboek en dan zie ik applicatiehang - hungapp. (101) 1002.
Ook zag ik WinVnC4 ergens staan?

Ik weet het niet meer, maar dat gaf ik al aan.

Wim

Virus?

Kijk ff hier 't kan n.l. een virus zijn,maar 't hoeft niet.Lees maar ff goed door vooral 't commentaar.
(It is a remote control access to your PC. If you didn't install it, well then, you might very well have a problem.)

Laatst bewerkt:
Op hier geklikt, maar kan helaas de software niet laden door een netwerkprobleem op IE

Misschien weet nog een oplossing?

Gr,

Wim

Was ook niet de bedoeling dat je daar wat download,was alleen ter info.
Download Mbam(zie handtekening) vanaf een andere pc,zet 't op usb-stick en installeer 't op je pc,evt.ook SuperAntiSpyware.
Succes!

Was ook niet de bedoeling dat je daar wat download,was alleen ter info.
Download Mbam(zie handtekening) vanaf een andere pc,zet 't op usb-stick en installeer 't op je pc,evt.ook SuperAntiSpyware.
Succes!

Heb superantispyware op de PC gezet, laten controleren maar er zijn geen virussen gevonden. De storingsmelding die ik had komt nog steeds.:evil:

Gr.

Wim

PS Vanochtend weer bij het sluiten van een grote e-mail

User Profile Hive CleanUp Service

Probeer 't hier eens mee,is van Microsoft en heb 't zelf al jaren geïnstalleerd en verder nooit meer deze problemen gehad.
Baat 't niet dan schaadt 't niet.

Hoi !

Stelregel is 24 uur.

Als er daarna nog geen fouten gevonden zijn kun je ervan uitgaan dat je geheugen oke is.

Greetz,

Harry.

mem test

Harry,

Allereerst bedankt voor de mede werking. Repareert dat Men test ook of is dat alleen voor de vaststelling van fouten?
Mijn pc heft van gisteren middag aan gesteen ook vannacht en er is niets gevonden.

Gr.

Wim

Hoi !

Dan ligt het niet aan je geheugen.

De fout is moeilijk op te sporen, kijk es in de logboeken wat die weergeven over de fout.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Dat kan als het toch een virus/malware geweest is dat is verwijderd.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Dat kan als het toch een virus/malware geweest is dat is verwijderd.

Greetz,

Harry.

Beste Harry,

Ik had hierover ook al advies gevraagd bij Seniorenweb en de man van de hulplijn dacht ook al aan zoiets.
Ik fiets van het ene probleem naar het andere, want ik kan het icoon van de HP scanner niet weg krijgen. Heb namelijk een Epson gekocht. In Word wil ik deze scanner binnenhalen maar daar staat dus het HP icoon. In beheer is niets meer te zien. Ben al een week bezig met zoeken.

Gr.

Wim

Hoi !

Start - configuratiescherm - software.

Verwijder daar de HP-programma's.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan