Pc onderdelen kopen en monteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

JimmyJack23

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2011
Berichten
137
Hallo,

Ik wil een pc samenstellen alleen ik heb een paar vragen?
1. Past dit in elkaar?
2. Kan je er Black Ops, Battlefield en GTA IV op spelen?
PC Lijst.png

(Win 7 heb ik zelf)
 
Samenstellen van je pc

Normaal gezien wel eventueel even vragen aan iemand die die spullen even kan lenen uit zijn vooraad om dat te testen maar denk wel dat dat zal lukken hoor
 
Ik zie geen videokaart bij je bestelling dus nee, je kan hier geen games mee spelen.
 
Stormbreaker heeft gelijk, om die games op high -ultra te spelen is een HD7870 of een 660ti videokaart aan te raden. Met de internal graphics van de 3570k zijn echt geen games te spelen
 
GTA IV heb je niet zoon hoge videokaart voor nodig. Is een spel uit 2008 he. Met mijn GTS 450, kan ik al op medium-high settings spelen ;) BF3 op low settings,
Een kaart van 80 euro.

BF 3, heb je wel een wat betere kaart voor nodig. 7850 zou ook al goed zijn(High). 7870 zou het op high-ultra high doen.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie maar 5 dingen in het mandje. Kan je het aanpassen, net als je eerste post?
 
Laatst bewerkt:
ik had dat dan overgeslagenniet gezien
grafische kaart is wel heel handig voor gamepc's
foutje
 
zo een solid state disc is wel handig ook, je hebt gelijk, dat is dus natuurlijk beter dan die luide schijven die veel ratelen maar ik zelf gebruik wel nog zon ratelende dingen(ga van het weekend zelfts nog een bij steken)
 
Waarom een FX 6300?
Een i3 presteert stukken beter in games, verder is die HD 7870 bijna een HD 7950.
Verder wel een zeer mooi systeem vind ik.
KLIK
 
Waarom een FX 6300?
Een i3 presteert stukken beter in games, verder is die HD 7870 bijna een HD 7950.
Verder wel een zeer mooi systeem vind ik.
KLIK

Waar basseer jij het op dat de I3 beter presteerd dan een FX-6300. Check je bronnen is. Een duocore met hyperthreading voor multitasken VS 6 fysieke mudules. Juist hem. Multitak altijd met spellen :p
Daarbij heb je een aanzienlijke hogere geheugen als je overklokt. Zullen we zeggen het dubbele voor de zelfde prijs?

Intel is beter dan alle AMD processor. Maar de Fx-6300 hebben ze nog geen andwoord op ;)
Ja de I5, maar is ook een stuk duurder. Wel liggen sommige Benchmarks van de FX-6300 hoger dan een I5, sommige ook weer niet.
 
Laatst bewerkt:
Waar basseer jij het op dat de I3 beter presteerd dan een FX-6300. Check je bronnen is. Een duocore met hyperthreading voor multitasken VS 6 fysieke mudules. Juist hem. Multitak altijd met spellen :p
Daarbij heb je een aanzienlijke hogere geheugen als je overklokt.
1. Voor je anderen begint aan te vallen zou ik eerst mooi leren tijpen.
presteerd --> presteert
is --> eens
Een duocore met hyperthreading voor multitasken VS 6 fysieke mudules
2. 3 modules.
Wiki

3. De FX-6300 presteert gelijk met spellen, de i3 meestal iets (zéér minimaal) beter wanneer het spel maar 2 cores ondersteunt. In feite is er bijna geen verschil, juist in een spel zoals Planetside 2 zou je iets merken, maar
dit is -naar mijn mening- niet volledig optimized.
KLIK, gewoon een random benchmark.
KLIK, nog een review.

Verder verbruikt de i3 ook stukken minder, de i3 heeft een TDP van 55, die FX 6300 al van 95. En wanneer je die gaat overclocken dan schiet ie pas echt de hoogte in.
Voor gamen is voor mij de i3 dus de winnaar, hoewel de FX 6300 eigenlijk ook een redelijke keuze zou zijn, ik ben gewoon niet voor het hoge verbruik.
De overeenkomst is 30 euro meer bijleggen en een i5 3350p kopen.

We kunnen misschien blijven 'zeveren' over de processors, ik neem aan dat iedereen akkoord is dat deze GPU de beste keuze is.
In feite heeft het een gedowngrade Tahiti GPU, die alleen in de 7900 serie wordt gebruikt. Maar Club3D heeft dat goed overlegd met AMD :).
 
Laatst bewerkt:
Ja, inderdaad, als je het tenminste niet erg vindt dat je een kleinere SSD hebt.
 
Ik heb m'n lijst bijgesteld:

PC lijst 3.2.jpg
hoop dat het te lezen is :|

Thx Subplayer52, :D
nog een review.Gaming_03.png
die vond ik ook wel handig (I5 3470, in de lijst = I5 3570)

Betere Kwaliteit
PC lijst 3.25.png
 
het is te lezen hoor, denk wel dat het een degelijke keuze is
 
Laatst bewerkt:
Je hebt een P67 moederbord. De ivy bridge borden zijn oorspronkelijk voor ze *7* borden.
Jij hebt de *6*.
Je kan nu helaas geen gebruik maken van de PCI-e 3.0 Je hebt nu de PCI-e 2.0. Maakt nu nog niets uit, maar toekomst bewust gezien is 3.0 beter geweest.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan