Pc onderdelen kopen en monteren

Status
Niet open voor verdere reacties.
klopt wissel het moederbord met een Z77 of Z75 chipset moederbord om en je hebt een prima systeem
 
Dit is plots een heel ander systeem :), en het klopt niet helemaal.


Wat is er dan mis met jouw systeem?
-Je hebt dus een i5 3570k gekozen, die k staat voor unlocked multiplier. Daarmee kan je dus goed overclocken.
Dit kan je niet met een i5 3350p, maar het is wel 50 euro verschil terwijl ze bijna even snel zijn (het verschil merk je eigenlijk niet).
-Je hebt een redelijk oud Sandy Bridge moederbord gekozen, dat is van de vorige generatie. Je kan er wel mee overclocken.
-Je hebt precies alles gekozen om te overclocken maar je hebt dan geen goede koeler genomen.

Moest je gewoon dit systeem nemen (je kan er niet mee overclocken) dan heb je nog een redelijk grote SSD, je kan er veel beter mee gamen.
Het ziet er ook naar uit dat Azerty iets goedkoper is, en als je het zelf ineen gaat zetten dan kan je via tweakers berekenen waar je je onderdelen het best bestelt voor een zo laag mogelijke prijs :).
 
Laatst bewerkt:
ik bedoel op de originele topic je antwoord zetten begrijp niet waarom je dat niet doet
 
@pcexpert waar heb je het over? ik antwoord gewoon op het winkelmandje wat de TS heeft gemaakt in post #18
 
hallo, sorrry voor het fouitje. ik zit nu eingelijk nog lmaar een maand op diez site en had dus nog niet gezien dat er op stond volgende pagina, sorry voor de vals ebeschuldiging
 
@mirno: Is er dan een die 3.0 is en ongeveer dezelfde prijs is?

@Subplayer52:
Moest je gewoon dit systeem nemen
Zit er een voeding bij?
 
Laatst bewerkt:
Ja, ligt aan het bord wat je kies.
Neem een Asrock B75 pro3-m. En een Intel 3350p hoef je niet te overklokken en prima prestaties. Geen merkbaar verschil. En goedkoper!!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom bestel je niet bij Azerty? Daar kan je voor dezelfde prijs een HD 7870 kopen, die vééél beter is dan die HD 7770 + je hebt ern og een grotere SSD bij.
 
Mee eens. Azerty is overigens een prima webshop.
De 7870 XT editie kan je het beste nemen. Is sneller dan de overige 7870's (heeft een 7950 chip). Deze zit ook in dezelfde prijsklasse als de standaard 7870 modellen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt:
Ik vind dat wel een mooie lijst.
Hoe kan je die dan bestellen?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan