Pc ondersteund me HDD van 2TB niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

swimmitchell

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jan 2011
Berichten
4
hoi ik weet nie of ik hier goed zit zo niet sorry daarvoor..

ik heb een probleem met mijn nieuwe pc en me nieuwe hdd van 2tb
als ik mijn hdd als C: schrijf gebruikt dan gaat het opeens allemaal mis me pc word traag slaat soms vast en als ik dan naar mij hdd kijk staat er opeens dat ik 1,5tb in gebruikt heb of dan staat er dan ik maar 20gb in gebruik hem maar tog is mijn hdd dan helemaal rood en staat er dat hij vol is ik heb 2 van deze hdd's dus ik heb de andere ook al is geprobeerd en die dee precies het zelfde ik heb al verschilende windows 7 versies geprobeerd maar ook dit mog niet helpen ik heb ze op een andere sata poort met een nieuwe sata kabel gedaan maar ook dit hielp niet nu heb ik een 80gb hdd sata aangesloten als c: en opeens zijn alle problemen weg en het gekste is ik gebruik nu die 2 hdd van 2tb als extra hdd en die doen het nu zelfs ik heb de hdd van 2tb ook in een andere pc gehad en daar dee hij het wel volgens mij soms liep me pc wel vast maar kreeg niet het probleem van dat hij vol is hoopelijk kunnen jullie mij hier helpen

-----systeemeigenschappen-------

windows 7 ultimate 64bit
Asus M4A88T-V Evo series moederbord
2x WD hdd 2tb WD20Ears Green
2x Ati Radeon xfx 4870 (crossfire)
Club 3D CSP-X1000CB voeding 1000wat
2x GeIL 8 GB DDR3-1333 Kit (16GB totaal)
 
Ik denk dat je toetsenbord kapot is. De hoofdletters, punten en komma's komen niet over. En dat maakt het erg onleesbaar.

Ron
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan