Hallo,/ Help!
Mijn computer is onmogelijk traag geworden. Opstarten van de pc, opstarten van programma's, surfen, alles is ondoenlijk langzaam geworden. Ook als mn pc uren standby staat pruttelt de harde schijf maar door (...)
Opvallend is ook dat twee Windows beveiligings-updates niet geinstaleerd kunnen worden (wel gedownload), Windows blijft dit steeds melden, bij opstarten en afsluiten.
(ik heb Windows XP professional)
Ik heb op virussen gescand met Avast! die vond niets. Gdata internet security 2010 geinstalleerd en laten scannen, vond ook geen infecties. Adaware en Spybot beiden opnieuw geinstalleerd en laten scannen, deze vonden alleen maar wat tracking cookies. Geen wijziging in snelheid..
Nu weet ik niet meer wat er nog aan te doen is...
Kunnen jullie me helpen?
bvbdank!
Naar aanleiding van jullie handleidingen heb ik HijackThis een log laten maken:
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 8:24:54, on 14-9-2009
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)
Boot mode: Normal
Mijn computer is onmogelijk traag geworden. Opstarten van de pc, opstarten van programma's, surfen, alles is ondoenlijk langzaam geworden. Ook als mn pc uren standby staat pruttelt de harde schijf maar door (...)
Opvallend is ook dat twee Windows beveiligings-updates niet geinstaleerd kunnen worden (wel gedownload), Windows blijft dit steeds melden, bij opstarten en afsluiten.
(ik heb Windows XP professional)
Ik heb op virussen gescand met Avast! die vond niets. Gdata internet security 2010 geinstalleerd en laten scannen, vond ook geen infecties. Adaware en Spybot beiden opnieuw geinstalleerd en laten scannen, deze vonden alleen maar wat tracking cookies. Geen wijziging in snelheid..
Nu weet ik niet meer wat er nog aan te doen is...
Kunnen jullie me helpen?
bvbdank!
Naar aanleiding van jullie handleidingen heb ik HijackThis een log laten maken:
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 8:24:54, on 14-9-2009
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)
Boot mode: Normal
Laatst bewerkt door een moderator: